Happy new fear

Začátek roku byl takový ... očistný. Vlastně teď s odstupem času absolutně netuším, co mě to posedlo, protože takhle se normálně nechovám (a teď je mi až trošičku stydno). :'D Ale důležité je, že to asi k něčemu bylo. Přinejmenším pro můj znovu nalezený vnitřní klid.

• Úspěšně jsem si nechala nastřelit třetí posilující čip. Což ostatně k mému vnitřnímu klidu taky přispělo nemalou měrou. Kromě dva dny bolavé ruky a únavy (u které ale úplně nevím, jestli je spíš k očkování nebo k tomu divnopočasí a nechutně vysokému tlaku) mi nebylo vůbec nic, takže win-win.

• Pokud jste ještě neviděli Encanto a Ron's Gone Wrong, můžu jedině doporučit. Strašně boží animáky to jsou. ♥

• Je fajn, když vám tričko s kávovým společenstvem vynese dotaz "Máš mlýnek?" a následně čtvrt kila krásně vonícího italského zrnkového kafe. :3

• Konečně jsem se dočkala finální řady Upířích VKV (rozumějte A Discovery of Witches), která je asi všechno, co jsem takhle do začátku roku potřebovala. *-*

• V rámci lednového mystery čtení jsem si pořídila Propast neboli nejnovějšího Kariku. A i když Trhlina a Strach jsou pořád top, tohle mě nakonec bavilo mnohem víc, než jsem po Tmě a Smršti očekávala. A kromě toho, Trhlina měla Hýkala, Propast má Kristínku ... což jednak dost potěšilo mé cynické já a jednak mě hodilo zpátky v čase do jednoho dávného okamžiku jazykového tábora ve Francii, kdy jsem ji při lezení prozpěvovala spolužačce, kterou jsem dole jistila, a ona na mě seshora řvala, ať jsem zticha. :D Jak vidno, k lezení po skalách stále ideální song. :DDD

Nikto nezachytí tvoje laná, keď sa rútiš z kolmých skál

🥾⛏️🏔️

A ještě si tady odložím tuhle perličku:

Pokaždé když si myslíš, že už dál nemůžeš, že pokračovat není v lidských silách a tvoje situace je bezvýchodná, najde se nějaký debil, který ti vlastním příkladem dokáže opak.

THIS, this is some good shit. 👀👌

• A když už jsme u těch knížek, novoroční očisty a tak, udělám si tady zcela nestydatě si tady udělám propagaci svého nově založeného účtu na Trh knih. Člověk nikdy neví a upřímně je mi líto, aby se mi tu jednou čtené tituly, které jsem si pořizovala když jsem ještě neměla čtečku a u kterých bezpečně vím, že mi tu prostě budou akorát zabírat místo pro něco pro mě zajímavějšího, jenom válely a chytaly prach, když z nich někdo jiný může mít radost.

Komentáře

  1. Gratulujem k tretiemu čipu, aj ja som naň už bola! A tentokrát dokonca v ČR, tak som zvedavá, aké to potom bude mať aktualizácie a či budem znova v noci svietiť 👽

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Moc mi tady nemaluj, napiš komentář a upaluj! 🎀

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas