Pumpkin spice and everything nice

Poslední týden byl takový krátký, i když vlastně nebyl, a já jsem z toho pořád nějaká zmatená. :'D Protože i když byl v podstatě poloviční, mám pocit, že jsem se vůbec nezastavila, natož, abych si připadala nějak odpočatě (na druhou stranu, jablka, víno i řepa jsou kompletně sklizené, DÍKYBOHU, a pohyb na čerstvém vzduchu šlechtí, tak co). Ale když se nedokopu teď, tak už asi nikdy, takže jdeme na to.

• Pepco se v poslední době vytáhlo se svíčkami, a to jakože fakt hodně (naposledy jsem teď v týdnu ulovila obrovskou pumpkin spice a voní fakt dokonale). No a tak nějak došlo na to, že jsem mamce k narozeninám de facto pořídila urnu. ^^" Tak strašně jsem byla nadšená z toho, že voní po tmavé orchideji s pačuli, protože přesně tahle kombinace mamce voněla, že jsem si až doma, když jsem ji celá šťastná znovu očuchávala, uvědomila, že ten celkový vzhled se prostě nedá zaměnit za nic jiného (ještě je černá ze zlatou, takže prostě echt). Tak snad přeci jenom zvítězí to, že fakt krásně voní. 🙈

• Zase jednou jsem zažila takové trochu rozčarování nad knižní komunitou. Dostala se mi totiž do rukou reading copy Druhé šance, která byla součástí knižní štafety. A aniž bych vůbec věděla, co nebo o čem to je (Míša mi ji prostě šoupla, ať si přečtu :D) nemůžu si pomoct, většina těch poznámek a komentářů mi hrozně pila krev, protože jsem z nich fakt strašně moc cítila, že ty holky zvyklé na YA ji prostě nechápou a nedokážou pochopit ... protože ta knížka je dobrá, z mého subjektivního pohledu dobrá na úrovni Kdybych to nevěděla, nevěřila bych, že je česká a Kdyby z toho byl seriál, koukala bych na to. A přijde mi jako hrozně velká nespravedlnost, že když to tímhle způsobem pár bookstagramerek, které se primárně soustředí na něco diametrálně odlišného, zhejtí, spoustu lidí to odradí. Prostě HOWGH!

• Nevím, jestli je to podzimem nebo čím, ale zase mě chytla taková ta echt anime mood (o čemž svědčí i to, že jsem se po těch letech dokopala dokoukat Yuri Kuma Arashi, což jsem upřímně nečekala, že by na to někdy došlo). Přichází to ve vlnách a teď jsem zrovna v období, kdy bych sjížděla resty jako divá, kdybych je tedy měla, a kdy mě hrozně bere taková ta retro anime estetika.

Tímto jsem myslím vyplýtvala všechno, co jsem měla na srdci (a že mi tu tenhle koncept hnil už docela dlouho). Užijme si tedy dýňový měsíc podle svých preferencí tak, jak to jen půjde. Tekutou dýni už jsem vyzkoušela studenou, tak už snad bude dostatečně říjnově i na teplou klasiku. 🎃

Komentáře

  1. Och, Plastic Love je úžasná pieseň a celkovo jej tvorba sa mi veľmi páči. Raz darmo, 80s music all over the world je simply perfect 🌸

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Moc mi tady nemaluj, napiš komentář a upaluj! 🎀

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas