Halloweenská párti sesterstva nudlových polévek u Majkla

Vloni stál Halloween fakt za prd (pokud si dobře vzpomínám, dočítala jsem Rohy a v jedné z bytovek ve dvoře už měli v oknech vánoční světýlka). A i když jsem teď doslova det jak vřed a ještě jeden Halloween si asi udělám zítra, byl letošní wiččí halloweenský víkend opět božový. :3

Konečně můžu tenhle obrázek využít!

V pátek, i když fičelo, bylo doslova vedro, a listí se ze stromů snášelo naprosto kouzelným způsobem připomínajícím konfety nebo třpytky. Konzumování halloweenských pochutin tedy mohlo proběhnout hezky na čerstvém vzduchu a dokonce se nám povedl i ten tak dlouho plánovaný podzimní ohníček, včetně pečeného jablíčka ve zkaramelizovaném skořicovém cukru. *-* Po setmění proběhla tour vesnicí po rozsvícených dýních (nikdy jsem jich tolik u domů nikde neviděla a přišlo mi to ale hrozně moc medžik) a pak už jenom pyžamová párty u koček s veganskými prsty v rohlíku, spooky čipsy a pivem s tequilou s příchutí mojita (jakkoliv šíleně to zní, tak bylo fakt gut). 🎃💀

Sobota začala výbornou snídaní s kočičáckým zápichem a skončila třemi vypitými flaškami ve třech lidech. :D Mezitím se do toho ale mimo jiné stihl schovat večerní výjezd do Pardubic, jen ne na Mask Walk. Jednak oficiálně nebyl a jednak se nám na něj nakonec ani nechtělo. Dýňové latté i hruškový dort v CrossCafé byly víc než vynikající, Majkl se prošel po městě a projel autem, a všichni byli spokojení. A jen tak do záznamu, třešňové Avanti, kromě toho, že je teda fakt om nom nom, má krásně krvavou barvu, včetně pěny, když se nalévá. 🩸🍷

Samotná halloweenská neděle byla už tak trochu (tematicky) mrtvá, ale k snídani jsme s Gabčou měly indiánkového gousta (Gabča) a dýni (já), což bylo tak moc kute, že byla skoro škoda to zap- ... ehm, sníst. Od knockače (inner joke) jsme dokonce vyfasovaly i koledičku. :'3 A i když jsem ten dnešní o hodinu delší den fakt přejetá (místo tašky bedel jsem s sebou tentokrát vláčela květináč s modrým kalokvětem), myslím, že jsem se letos vyhelouvínila víc než dostatečně. A jsem za to fakt hrozně moc vděčná. A taky, kromě sladké koledičky jsem si přivezla na čtení TO a Žhářku, takže myšlenkově mi asi ještě jen tak neskončí. 8D

Přikládám ještě jeden tematický klenot, o jehož existenci jsem až do pátku neměla ani tušení ... a zombie zucchini ve svém životě potřebujete taky!

HAPPY HALLOWEEN, PÝRS AND WIČIZ!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas