Zone Blanche

Co si budeme namlouvat, francouzské Villeblanche je asi tak obdobně krásné místo k žití jako německý Winden - lidé jsou tam taky příjemní jak prdel a není tam snad nikdo, kdo by neměl ve skříni schovaného alespoň jednoho kostlivce. :D Malebné horské městečko, kde prakticky není signál ani jiné pokrytí a v místním hlubokém lese každou chvíli někdo umře ... idylka, což? Nádherná hudba, úžasná atmosféra (mlha v lese je prostě *chef's kiss*) a nádherné scenérie, kde les kromě toho, že je nedílně spjatý s životem místních obyvatel, de facto představuje samostatnou postavu (Úmyslně neříkám, jestli antagonistu nebo protagonistu, protože po první řadě v tom stále nemám jasno. Pořád mám víc otázek než odpovědí a nezbývá mi než asi rovnou pokračovat druhou ^^"). Do podzimních plískanic jako dělané a fakt jsem zvědavá, jak se to vyvrbí. Protože to naťukávání uctívání a chránění přírody, keltských obřadů atd. přece nemůže být jen tak.

Komentáře

  1. Mě ta druhá řada baví víc než první, protože mi přijde už taková ucelenější (ťukám, abych to nezakřikla). V té první na mě dost věcí působilo tak, jak kdyby na tom dělalo víc lidí bez jakýhokoli plánu a každý vždycky přišel s: "a hele, normálně mohlo by se tam stát x" a druhý za týden "hele, ještě jsme neměli y, dejte to tam!" :DDD

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Moc mi tady nemaluj, napiš komentář a upaluj! 🎀

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas