Pátek třináctého

No jo, já vím, těžce originální. Ale když je zrovna takové pěkné datum zrovna uprostřed léta, nejde toho nevyužít, když se mi zase jednou chce psát. :3 Dalo by se totiž říct, že jsem si tenhle týden v podstatě užila dovolenou, i když jsem ji de facto neměla. 😎

Tak nějak doufám, že ta Vůně citrónu nebude úplný shit, protože obálku má fakt krásnou :'3

• Po dlouhé době jsem se pozvala na oběd k babče, a i když byl (protože jsme se zakecaly) lehce po cikánsku, bylo to strašně fajn odpoledne. :3 Navíc jsem vyfasovala dokonalé domácí tvarohové buchty, které zapíjím neméně dokonalou ještě vánoční pistáciovou kávou od Lucky.

• Když přišel Thor na bramboráky (nevím, jak říkáte bouřce vy), stála jsem odhadem čtvrt hodiny v tom největším chcanci na balkoně s deštníkem nad petúnií, aby mi ji úplně neumlátil (pod tím deštníkem jsem byla i já, zase si nemyslete, že bych se nechala zmoknout ^^"). Kromě toho mi rostou jako divé feferonky i chilli papričky (díky, opylující čmeláci ♥) a včera jsem k obrovské radosti zjistila, že mi bíle vykvetl i ten hledík z Nutelly. :'3

• Po víc jak roce jsem se vypravila do Ústí (to, že tam zrovna ve stejnou dobu byl i Babiš, je čistě věc náhody >:D) a od Vánoc konečně zase viděla Míšu. Asi už tak nějak podvědomě jedu lehce podzimní vlnu, protože v Naně jsem si kromě svíček a malé dřevěné kulatiny (je z ní dokonalá podložka pod solnou lampu) pořídila dvě dýničky (lesklou růžovou už nebo ještě neměli, tak alespoň matnou bílou a takový ten neidentifikovatelný zemitý odstín mezi hnědou a vínovou) a v Costě bylo mou první volbou Frostino jablko se skořicí (fakt by mě nenapadlo kombinovat kafe s jablkem, a ono to fakt chutnalo dobře) a mrkváč. ^^" Letnímu počasí odpovídal alespoň můj oběd (conová verze, ehm) v podobě dalšího Frostina, tentokrát borůvkového a to bylo fakt jak zmrzka. *-* V Tigeru jsem konečně ukořistila kyselá ufa, odvezla si čtivo (bez čtiva z universa Času čarodějnic by to už prostě nebylo léto, jsem ráda, že jsem to stihla ^^) a voňavé a kute kosmetické a papírenské dárečky k svátku. :3

Zde můžete vidět můj fancy letní květinový ultra pohodlný hippie respirátor 🌺

Nemůžu si pomoct, ale jak jsem z toho letošního léta měla strach, zatím se mi líbí, a to moc. Sice je jiné než ta předchozí, ale i tak je fajn. :3 Tak snad mu to ještě vydrží.

Komentáře

  1. Ja som rada, že som svoj piatok trinásteho prežila v poriadku! Podarilo sa mi nájsť si novú prácu a tento deň sa "v zlom" prejavil iba v poznámkach niektorých random ľudí na moju adresu :-D Ale, samozrejme, vždy sa nájdu náhodní okoloidúci, ktorí majú čo povedať :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to gratuluju! :3 Kašlat na lidi, kteří mají pořád s něčím problém.

      Vymazat

Okomentovat

Moc mi tady nemaluj, napiš komentář a upaluj! 🎀

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas