Bradavky velikosti padesátihalířů a jiné apokalypsy

Mám takový pocit, že podzim letos přišel nějak dřív, než jsem očekávala, vzhledem k tomu, že akorát před týdnem jsem v Ústí padala vedrem i v kraťasech a dneska bych se nebránila ani žlutému pršiplášti (aka chčije a chčije). ^^" No nic, pořád doufám, že léto bude ještě alespoň to babí, když už ne klasické. :') 🍁🍂🌞

• Když potkáte někoho, komu cinká taška, vůbec v ní nemusí mít flašky. Může být třeba jako já a mít v ní svíčky. 🤷‍♀️ #panLorenc

• Po strašně dlouhé době jsem konečně viděla Simču, i když jenom krátce v Ústí v mezičasu mezi vlaky, ale stačily jsme se nacpat chutnými orientálními patlaninami (z těch mých nudlí by se v klidu najedli dva), pořídila jsem výše zmiňované svíčky (konečně je v DM měli) a obdržela dárky k svátku (mám duhový vějíř, bitches! 8D). Ovšem aby byl vesmír v rovnováze, zase byly nějaké kixy na dráze a rychlík, kterým jsem potřebovala jet, abych stíhala další program a nehonila se jak pinda, pro jistotu nejel vůbec. :'D To bych toho prostě asi chtěla moc.

• V poslední době čtu převážně postapa, kde se zpomaluje otáčení Země nebo lidi klátí spánkový virus, dystopie se zombíky ovládanými parazitickými houbami, lidi ztrácející se v lesích, kde je nahánějí příšery a podobné srandy, a kupodivu to na mé duševní rozpoložení nemá nějak zásadní vliv. Snad.

• Nasyslila jsem si nové kamínkové náramky z Českého ráje (i letos jsem si je vybírala po Skypu :D). A ano, kdybyste si náhodou mysleli, že vás šálí zraky, tak ne, na tom tyrkysovém kulatém se opravdu houpe malá bílá helikoptéra. Přišlo mi to kute a vlastně i funny. ^^

• Po x letech jsem konečně v lese zase potkala bedlu. A dokonce dvě! A kromě nich taky plný košík dalších jedlých houbišek. Máme tedy dostatečně nasušeno a ještě byly i řízečky, mňam. >:3 Pořád se slzou v oku vzpomínám na tu plnou tašku, kterou jsem kdysi vláčela na konci října z Placaté země.

Tak se mějte pěkně (lol, připadám si trošičku jako schizofrenik, protože mám pocit, že si to tu píšu vlastně jenom pro sebe :D) a já si jdu pustit Edgar's Prayer, abych si alespoň trochu navodila pocit, že je ještě srpen a ne konec září. ^^"

Komentáře

  1. Kdysi... To bylo dokonce teprv předloni. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ve spoustě článků píšeš "koupila jsem si / dostala jsem svíčku/y" - já vím, že pálíš hodně, ale i tak jich už musíš mít ještě hromady ne? :D
    Vždycky jsem si myslela, že to já jich mám nějak moc, ale kam se hrabu na tebe. :DDD
    Ale jen tak orientančně - ze článků si pamatuju, že je máš povětšinou z Nanu Nana a DMka.
    A ještě odněkud by si mi je doporučila? ^^

    Btw. s těmi vlaky máš fakt smůlu :D co se to tam u vás děje? :D

    když už totiž jedu vlaky já (tady u nás na Moravě), tak jsem jen jednou jedinkrát zažila zpoždění asi hodinu (to bylo někde u Kroměříže, když jsem jela z návštěvy od kámošky), ale jinak se jedná vždycky jen o pár minutek a přestupy stíhám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neříkám, že nemám trošku železnou zásobu, ale fakt to vypálim. :D Mám ráda ještě Candle-lite Company, cenová relace je trochu vyšší, ale pořád jsou levnější než Yankee Candle a voní nádherně. :3

      Kdysi jsme si dělaly s kamarádkou srandu, že tu asi vedou koleje přes prokletý území. :D Prostě když nestávkujou Němci, tak alespoň něco jinýho. ^^"

      Vymazat
    2. Jo, a voňavý čajový svíčky jsou absolutně nejlepší z Pepca!

      Vymazat
  3. PS: nepíšeš si to pro sebe, čtu ti tady skoro všechno, jen ne vždycky komentuju :D
    ale brzy zase budu - dokoukávám totiž anime, která si tady nedávno recenzovala, tak se těš na komenty ^_~

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem ráda, že jsem to deštivé počasí přečkala pěkně v teploučku v Egyptě a vrátila se akorát včas, kdy sluníčko už nehraje u nás Dášu a je taky vidět. :D Takže jsem z plavek nemusela hned do péřovky. :D
    Já mám momentálně rozečtené 4 knížky (každá jiný žánr) a fakt se divím, že jsem se v ději ještě neztratila. :D
    Na houbách jsem nebyla ani nepamatuji, ale docela bych zašla, ty jo!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Moc mi tady nemaluj, napiš komentář a upaluj! 🎀

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas