Přinesla jsem meloun

Je snad něco letnějšího, než meloun (a i ten Hříšňák, když už jsme u toho)? 🍉 A že ten začátek července byl tak letní, že jsem se fakt cítila, jako by mi začaly prázdniny, i když už je dávno nemám. :'3


Pastelové puntíkaté větrníčky do květináčů z Kiku byly prostě kauf 

Z tepločtení jsem se přepnula na takové ty letní klasiky, jako jsou táborové vyvražďovačky, masoví vrazi a prostě osmdesátky, znáte to (mám prostě velký rozsah :D).

Po roce jsem konečně byla u kadeřnice a shodila tak patnáct číslo nadbytečné srsti (naprosto dokonalá úleva :'333).

Ve velkém se zavařovalo a marmeládovalo (taková zahradní směs všeho možného, višně, okurky a jahody, přiřaďte si dle libosti).

Byla jsem se podívat na horách. kde všude nádherně kvetou kopretiny a náprstníky, a dokonce našla první houby (hlavně masáky, ale ty jsou na smaženici stejně skoro nejlepší).

Využila jsem toho, že mi ještě platí bezinfekčnost (dneska už ne) a dvakrát si dala hezky venku točené a jeden naprosto libový burgřík. *w* 

Pokud to půjde dobře, na začátku příštího týdne bych měla ani už nevím po jak dlouhé době vidět v parku Simču, která bude projíždět kolem, a na jeho konci hurá na druhý čipešek, abych byla na tradiční letní placatozemský wičkraft a pak někdy v srpnu na Frostino s Míšou ready a oficiálně bezinfekční.

Už se těším. 🍹

Komentáře

  1. Tie vrtúľky vole! To som snáď ani v obchode už nikde roky nevidela!!! A to lietajúce želé, ten gif je mega, haha!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Moc mi tady nemaluj, napiš komentář a upaluj! 🎀

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas