Loki

Jsem prostá žena, která měla vždycky pro Lokiho (a Toma Hiddlestona celkově, in love since 2011) slabost, takže ačkoliv už filmovým komiksovým adaptacím zrovna neholduji (Infinity War a další jsem neviděla doteď, protože jsem ho prostě nechtěla vidět umřít, takže asi dík, no :'D), Into the Loki-Verse (pun very much intended) jsem si logicky nemohla nechat ujít. And it was even better than I expected ... ANOTHER! (꒪ཀ꒪) *smashes glass* Celkově to má (hlavně ze začátku) takový dost Rick & Morty feel (a jak jsem zjistila, tak zcela oprávněně) a Loki je prostě naprosto adorkable chaotic BIsaster (ne že by tam nebyli skvělí všichni, ale my weak fangirl ass was served once again ... glorious purpose indeed) :'333 Je to skvělé, skvělé, SKVĚLÉ a asi se na to budu potřebovat podívat minimálně ještě jednou (jen ta marvelovská verze self-love je pořád trošičku weird a asi vynechám poslední díl ... ten mě teď asi trošičku rozbil 💔).

Komentáře

  1. ehm .... Loki umřel už na začátku předchozího filmu -> v Infinity War .... :D

    a k tématu: viděla jsem trailery a rozhodně chci tenhle seriál vidět ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík, já si spletla názvy, neviděla jsem vlastně ani jedno, protože jsem si to náhodou někde vyspoilerovala a řekla si, že dokud to neuvidím, tak se to nestalo. ^^"

      Potřebuješ to vidět, protože je to fakt geniální. *-*

      Vymazat

Okomentovat

Moc mi tady nemaluj, napiš komentář a upaluj! 🎀

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas