Gakkou Gurashi!

Vždy nadšená a na svůj věk trošičku dětinská Yuki Takeya zkrátka miluje svou školu. I když ji úplně nebaví samotné učení, škola je pro ni místem, na kterém si jakožto studentka třetího ročníku užívá především aktivity svého klubu - klubu žití ve škole. Dalšími členy jsou jeho prezidentka Yuuri Wakasa, Kurumi Ebisuzawa, která s sebou bůhví proč neustále nosí lopatu, Miki Naoki, která se připojila až po jedné z klubových aktivit neboli výletu do místního obchodního domu, dohlížející mladá oblíbená učitelka Megumi Sakura, které nikdo neřekne jinak než "Megu-nee", a klubový psík jménem Taroumaru. Jak už je asi jasné ze samotného názvu, členové klubu žití ve škole se ze školního života snaží vytěžit maximum. Nejen, že se scházejí po skončení vyučování, ale ze školní budovy prakticky nevycházejí a tráví v ní prakticky veškerý čas, včetně přespávání a společných jídel. Ano, Yuki zkrátka miluje svůj klub a svou školu ... ve které jsou prakticky všechna okna rozbitá, chátrající třídy plné zaschlých rezavých skvrn prázdné, přístupové cesty účelově zabarikádované a zvenčí je možné slyšet úpění a sténání ... a nějak nedokáže vidět, že něco je tady asi sakra hodně špatně.

Tohle anime mi doporučila Gabča s tím, že se mi určitě bude líbit. Mám-li být upřímná, nebýt toho, asi bych ho vypnula v polovině prvního dílu, protože jsem nechápala, co by se mi zrovna na tomhle mohlo líbit ... ovšem na konci prvního dílu už jsem to chápala velice dobře (tak to jenom pro sichr, abyste neudělali stejnou chybu). Ono tohle anime je ve své podstatě totiž docela dost síla. Těžko říct, jestli je fakt možné, aby byly vyrovnávací mechanismy tak silné, že by člověk fakt kompletně odmítnul realitu, ale při dostatečně silném šoku to asi možné je. Bez mučení přiznám, že Yuki mi docela často pila krev tou svou uječeností, ale chápu, že přesně taková zkrátka potřebovala být. Pokud tedy hledáte něco fajnového s twistem, že všechno není takové, jak to vypadá, jděte do toho.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas