Čipy v mé vakcíně už ničí neplodnost pohledem

Je to tak, konečně jsem plně očipovaná a za týden a chlup oficiálně bezinfekční, hurá! 🥳 Tentokrát navíc bez jakéhokoliv čekání, za což jsem tedy v tom vedru byla fakt ráda. Jen tedy nevím, jestli se mi ten čip správně ujal (akorát mě bolela ruka, ale méně a kratší dobu než po prvním, v neděli už jsem vesele na zahradě trhala višně), protože Billa Gatese stále neslyším. Asi něco dělám špatně. A taky jsem asi měla v neděli napsat článek o tom, jak mám první výročí tady na Bloggeru, ale upřímně řečeno, proč a k čemu. :D

Dneska v noci a ráno bylo venku tak chladno, že jsem po probuzení ale fakt ve vzduchu zřetelně cítila takový první závan babího léta (vzhledem k tomu, že ještě ani není konec července, fakt nebudu říkat, že cítím podzim ^^"). Blíží se to, blíží ... ale vzhledem k tomu, že takových těch echt letních aktivit jsem si letos ještě zrovna dvakrát neužila, ještě nebudu říkat, že se těším. Na to je ještě času dost. Zatím si budu dostatečně užívat meruňky, které se spíš pijí než jedí, radost z toho, že se mi dělají malé feferonky, a darované zahradní přebytky v podobě přerostlých nakládaček, cuket, patizonů a podobně. Kdyby bylo po mém, klidně bych v létě nejedla nic jiného než ty cukety. *-*

Víte, že čtu ráda a hodně, ale nehoním se za nějakým splněným počtem nebo tak, prostě mě to baví (ostatně, proto to Číslo 5, že jo). Většina knížek, které přečtu, jsou fajn (na nějaký jakože fakt vyslovený shit už jsem dlouho nenarazila, vybírám si), ale najdou se takové, které ve mě zanechají výjimečný pocit a dojem. A jednou z nich je Bezhvězdné moře, které jsem dočetla včera. Od autorky už jsem vloni v létě četla od Gabči půjčený Noční cirkus, který byl také kouzelný, ale tohle mi přišlo ještě o chlup víc medžik. ♥ Autorka má totiž úžasný smysl pro představivost, snovost a magický realismus a její knížky je prostě zážitek číst. 🐝🗝️⚔️

Už se těším na táborákování, výletění a celkově wičkraftění. A stejně tak na Frostinování a knihování. Jen to radši zaklepu na zuby, ty nehoří. Jen tak pro jistotu.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas