Růžové dny

Co jsem tak koukala do archivu, tak o loňském květnu nemám prakticky žádné zásadnější vzpomínky, protože Blog.cz se tehdy sral natolik, že se mi povedlo zveřejnit jenom téměř odkvetlé sakury. ^^" S tím už se nic dělat nedá, ale jelikož je ten letošní květen takový milý, nechci, aby to s ním dopadlo podobně. (◡‿◡✿)


Mám patent na růžovou, tak co 🌸🌸🌸

• Měla jsem první venkovní točenou zmrzlinu, naprosto dokonalou borůvku s vanilkou. A vzhledem k tomu, že ten den byl fakt vysloveně letní, považuji tímto sezónu za úspěšně zahájenou. Točené zmrzlině se prostě žádná jiná nevyrovná, nikdy.

• Konečně se mi podařilo sehnat rámeček (respektive konečně nebyl za páskou a mohla jsem si ho pořídit), a tak moje narozeninová wička po půl roce konečně visí, jak se sluší a patří. :'3

• Jak už asi víte, jsem poměrně dost sezónní basic witch. A tohle období (které mimochodem považuji za jedno z vůbec nejkrásnějších z celého roku) mi už prakticky napevno zní jako Mystery of Love a voní jako Cranberry Marshmallow svíčka z Nanu Nana (kterou jsem si úspěšně usyslila od loňska). A taky jako Dvory, protože pořád mám živě v paměti, jak sedím s prvním dílem na lavičce ve Stromovce kousek od výstaviště a fouká takový ten teplý jarní větřík ... a kdo jsem, abych se bránila, že jo. Nechci se nějak zapojovat do debaty týkající se věkového doporučení, která teď zase hýbe světem, ale jako někdo, kdo fakt není nijak fanatickým fandou, řeknu jenom tohle - Maasová má obrovské, ale fakt OBROVSKÉ štěstí, že píše čtivě. Obsahově už se to totiž fakt moc neliší od nějakých Fifty Shades a ne každý chce číst o tom, jak prakticky všichni permanentně přemýšlejí kladélkem, a pak je tedy na vedlejší koleji i nějaký ten náznak děje, nezávisle na věku. To není otázka prudérnosti, to je prostě fakt. Se stim smiřte. 🤷‍♀️

• Začínají mi rašit kvítka. *-* Hledíky a lichořeřišnice už se klubou, slaměnky už jsou taky v truhlíku a vypadají gut. Jasně, než bude zase celý balkon zarostlý, bude to ještě nějakou dobu trvat, ale i tak mi už teď dělají radost. Stejně je to každý rok fascinující, ta rychlost, s jakou se všechno začne zelenat.


V pořadí třetí oblíbený městský záhon, nejnovější a teď s těmi tulipány snad úplně nejnádhernější ... ty barvy vám prostě okamžitě projasní den 🌷🌞

Komentáře

Okomentovat

Moc mi tady nemaluj, napiš komentář a upaluj! 🎀

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas