Rebarborový koláč s tvarohem

Jelikož nadešla sezóna rebarbory, zjistila jsem, že jsem se s vámi ještě nepodělila o tenhle rebarborový koláč, který je přeci jenom trochu jiný než jenom ta drobenková klasika nebo v kombinaci s jahodami ... a jelikož jsem těžce sezónní witch, tak tady je. 🥧🥬👒

Budete potřebovat 3 skleničky polohrubé mouky, 1 skleničku cukru (za mě bohatě stačí těch obligátních 5 dkg), 1 skleničku oleje, 1 vejce, 1 prášek do pečiva, 1 skleničku mléka, 1 tučný měkký tvaroh, 1 vanilkový cukrrebarboru, mletou skořici a máslo nebo máslový tuk, hrubou mouku a cukr na drobenku.

Z mouky, cukru, oleje, vejce, prášku do pečiva a mléka vymíchejte hladké těsto, které vylejte na vymazaný a vysypaný plech nebo koláčovou formu. Po stranách nechte malé okraje a po celé ploše potřete těsto měkkým tvarohem rozmíchaným s vanilkovým cukrem. Poté celou plochu poklaďte omytou a oloupanou rebarborou nakrájenou na kousky (množství záleží čistě na vás) a buď posypte mletou skořicí ještě před drobenkou, nebo ji přidejte rovnou do té drobenky (budu věřit tomu, že pokud zvládnete upéct koláč, zvládnete udělat drobenku bez toho, abych tu musela vypisovat postup). Pečte ve vyhřáté troubě do růžova.


Víte, co je na něm tak skvělé? Že tvaroh přidá na šťavnatosti, skořice zase na vůni a s tou nakyslostí rebarbory to prostě jde fakt skvěle dohromady. *-* A je to fakt žranec, obzvlášť druhý den, kdy hezky navlhne. :3

Komentáře

Okomentovat

Moc mi tady nemaluj, napiš komentář a upaluj! 🎀

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas