Po apokalypse

Sakury odkvetly, vykvetly šeříky a vzduchem se nese ta nezaměnitelná vůně pozdního jara a pomalounku polehounku první příslib blížícího se léta ... však i pýři už vylétli, takže už se to blíží! 🦇 A co si budeme, tyhle letní svíčky z DMka kromě toho, že krásně vypadají, navozují atmosféru fakt dokonale, do léta mám co pálit a čuchat. :3

Fakt mám tenhle týden pocit, jak kdybych vylezla po nějaké době z bunkru a svět se mezi tím stačil dát zas do pořádku.

• Tak dlouho jsem obdivovala vesmírné petúnie, až jsem si pořídila jednu vlastní.

• Vždycky jsem hrozně chtěla takový ten "rybářský" sytě žlutý pršiplášť - mám ho.

• Jelikož nám jeden den kvůli fakt pitomě proměnlivému počasí nevyšla vycházka v parku, pozvala mě Saya druhý den na návštěvu. Viděla jsem špunty, kteří jsou po tom víc jak půl roce už fakt hrozně velcí, u sushi (které jsem neměla už nějaké dva roky, pokud dobře počítám :'D) jsme probraly všechno možné, krásně jsme se prošly pod vodojemem, odkud byly krásně vidět žluté řepkové lány pod Středohořím, pražilo sluníčko a vonělo to tak nějak letně wičkraftově ... a navrch jsem si natrhala plnou náruč světlého šeříku. 💜 Fakt jsem si v tu chvíli připadala, jako kdyby nikdy žádný covid nebyl, a bylo to až magické a přehlcující, po takové době.

Když to dobře půjde, příští týden bych konečně měla mít možnost přihlásit se o čipešek. 💉 Už aby to bylo. Fakt bych už moc chtěla, aby život zase začal být alespoň trochu normální.

Komentáře

Okomentovat

Moc mi tady nemaluj, napiš komentář a upaluj! 🎀

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas