I'm gonna be your bubblegum bitch

Když zjistíte, že Starbucks má žvýkačkové frappuccino s práskací posypkou v pastelových barvách, je vám jasné, že to na jaře prostě potřebujete ... a jenom se modlíte, aby to chuťově nebyl takový kentus, jako bývaly ty colové sušenky s kartičkami Pokémonů ^^" (neříkejte, že nevíte přesně, o kterých mluvím). A ono je z toho nakonec doslova retro v kelímku, protože to chutná jako šmoulová zmrzlina. :'3 Sice mi z toho vlivem pitomého počasí málem umrzla ruka a člověk se tím rozhodně neohřál, bylo to gut a má inner basic witch je tedy zase na nějakou dobu spokojená. 🍨🧊🥤

V krokusovém záhonu u zámku vykvetly narcisy a je ještě krásnější. Jenom když jde člověk kolem, úplně mu to rozzáří den. :3 Už se těším, až se zazelenají i ty další mé oblíbené a vykvetou vlčí máky a další luční kvítí.

Balea se konečně vytasila s novými limitkami (a kouzelně vonícími svíčkami ve skle) a kdybych na ně nenarazila úplnou náhodou, asi bych měla smolíka, protože o pár dní později už regály zněly prázdnotou ... a pořád znějí (což mě docela rmoutí, protože jsem chtěla ještě jednoho Snílka ... tak snad ještě někdy). Aspoň, že voňavé čajovky z Pepca už jsou zase k mání, když rámeček, který potřebuji už asi půl roku, je pořád za páskou. :'D

Zase jsem nějak dostala chuť na japonskou animovanou estetiku. Anime o výrobě keramiky? Gimme. Aristokraté ze stínů a jejich tváře v podobě živých panenek? Sounds cool, I'm in. Neironicky (alespoň doufám) magičtí chlapci, co jsou zároveň vílové? Hell yes. Jak vidíte, v jarní sezóně je velmi pestrý výběr a mé zájmy jsou různorodé, ehm. Nehledě na to, že brzy jich budu mít jako správný Sejtn zhlédnutých rovných 666.

Když už jsem na Hany popud začala číst Kinga (to, že má Ústav silné Winx vajby, pochopí jen vyvolení :D), řekla jsem si, že bych se mohla konečně podívat na druhou řadu Castle Rock. A myslím, že jsem udělala dobře, protože mi akorát hezky zaplácla prázdné seriálové období a bavila mě mnohem víc než první.

Trochu jsem potunila vzhled tady na blogísku, protože tenhle fanart původního obrázku od Meyoco je prostě kouzelný. Ty vlasy a trojrozměrnost! *A*

A taky mám konečně vyseto na balkoně. Macešky, lichořeřišnici a hledík (kupovala jsem kvůli němu jarní Nutellu, protože lví tlamičky), protože na durman a mandarinku je venku pořád ještě moc kosa. Teď už by se jenom mohlo konečně nějak umoudřit počasí. To, že posledních pár let nebyla pořádná zima, ještě neznamená, že letos musí být až do června, že jo.

No nic, nechci fňukat, protože v poslední době mě snad nic nenadzvedává právě tak, jako fňukání. Ráda bych nějak víc vypadla z covidového stereotypu, ale pořád mám priority nastavené někde jinde, takže mi na nějakou dobu bude i nadále stačit obnovená němčina. A kromě toho, když je zase jednou práce, jde taky většina ostatních věcí stranou. (◡‿◡✿)

Komentáře

  1. Dotaz! :D

    "Anime o výrobě keramiky" - tady vím o které se jedná, ale mohla bys mi prosím napsat názvy těch dalších dvou? ^^

    těchle ...
    "Aristokraté ze stínů a jejich tváře v podobě živých panenek a magičtí chlapci, co jsou zároveň vílové." :DDD

    Díky <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale jistě. :D První je Shadows House, druhé Fairy Ranmaru: Anata no Kokoro Otasuke Shimasu. :DDD

      Vymazat

Okomentovat

Moc mi tady nemaluj, napiš komentář a upaluj! 🎀

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas