Gokushufudou

Tatsu, známý v kruzích Yakuzy spíše jako Nesmrtelný drak, se stal legendou tím, že sám bez jediné zbraně zlikvidoval konkurenční gang. Jednoho dne ovšem zmizel ... aby pověsil svou zločineckou kariéru na hřebík a stal se profesionálním mužem v domácnosti, neboť jeho milovaná žena Mika, která doslova pracuje od nevidím do nevidím, na domácí práce tak úplně nemá ani vlohy, ani čas a energii. Vyzbrojen zástěrou se Shiba-Inu, vypořádává se Tatsu dennodenně s nelehkými úkoly týkajícími se chodu domácnosti, které si, co do obtížnosti, často nezadají s mafií - ať už třeba s výprodeji v obchodních domech, robotickým vysavačem nebo zbloudilým švábem.

Hrozivě vypadající Ex-Yakuzák, který v sobě svou minulost zkrátka nezapře (protože jenom ex-Yakuzák může nazvat máchání prádla waterboardingem :DDD), a přesto je jeho největší odměnou úsměv jeho ženy, je zkrátka něco, co už skvěle zní, a taky to skvělé je. Co jsem koukala, dost lidí si stěžuje na animaci, ale podle mě se k němu prostě hodí - celkovým vajbem mi to hodně připomínalo Saikiho (kterého mám moc ráda, btw) a animace, formát (každá díl se skládá z několika kratších epizodek) i humor je tady dost podobný. Pokud si chcete odpočinout a zasmát se, tak je takhle jednohubka ideální. A kromě toho, má to hrozně funny jak opening, tak ending. :D

Komentáře

  1. Ježiši ja nemôžem! Ja som začala s mangou už pred rokmi a neskutočne ma to baví! Aj live action to má! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vím, vím! Jen co se někde objeví, chystám se na ni >:3 (na live action, mangám zas až tolik nedám ^^")

      Vymazat
  2. viděla jsem minulý týden a nemohla jsem z toho :DDD
    už se dokonce mluví o druhé serii a na youtube jsem viděla pár záběrů z live action - nemůžu se dočkat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já prostě pořád nemůžu z toho openingu a endingu. :DDD

      Vymazat

Okomentovat

Moc mi tady nemaluj, napiš komentář a upaluj! 🎀

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas