Wonder Egg Priority

Ai Ooto odjakživa všichni šikanovali kvůli její výrazné heterochromii duhovek. Teprve v nové spolužačce Koito Nagase našla Ai nejlepší a vlastně jedinou kamarádku. Ovšem jednoho dne se Koito z ničeho nic zabije a Ai, která ztratí důvod žít, přestává docházet do školy a kompletně se uzavře před vnějším světem. Není tedy divu, že se nechá zlanařit záhadnou entitou k tomu, aby si pořídila vejce, ovšem ne jen tak ledajaké. Ve světě, který se objevuje během spánku, po rozbití onoho zázračného vejce, musí Ai ochránit dívku, která se z něj vyloupne, před zhmotněnými strachy a důvody, které vedly k tomu, proč se rozhodla zabít. Ve snovém světě je pak prakticky nesmrtelná, ovšem veškerá zranění, která v něm utrží, se promítnou i v reálném světě, stejně tak i získaná fyzička. Kromě ní se se stejnými úkoly potýkají další tři dívky, Neiru, Rika a Momoe, každá z jiného důvodu a každá s jiným cílem, se kterými se Ai postupně spřátelí. A s každým dalším získaným vejcem a splněným úkolem je Ai blíž a blíž k tomu, aby svou nejlepší kamarádku zachránila a zjistila, co ji dovedlo k tomu, aby ukončila svůj život ... nebo si to alespoň myslí. On totiž význam toho, že první vejce je zdarma, za další se platí, byl možná trochu jiný, než jak by se původně zdálo. A pokud se snažíte někoho zachránit, děláte to skutečně pro něj, nebo spíš pro sebe?

Jak je vidět, dark mahou shoujo (protože tohle v podstatě mahou shoujo je) stále ještě frčí ... a jsem za to ráda. Protože musím říct, že tohle mě bavilo fakt hrozně moc. Jo, možná se to za každou cenu snaží narvat do všeho maximum symbolismu, ale je to fakt vizuálně krásné a ta animace ... *chef's kiss*. Nenabízí to barevné oblečky, sugestivní přeměny a útoky s fancy názvy. Ukazuje ale všechny možné společenské nešvary, kterými si hlavně mladé dívky musí procházet, ať už jakékoliv vážnosti (některé byly už trochu moc edgy, to uznávám). Ale jak říkám, mám tenhle žánr pořád v oblibě a Wonder Egg Priority mi vážně sedlo jak do noty, tak do nálady. Jen tedy škoda, že na speciál, který by měl sloužit jako finále, si musíme počkat až do konce června. :(

Komentáře

  1. já věděla, že na tvé anime recenze je spolehnutí :D
    jsem to včera zkoukla v podstatě na posezení (dneska ráno jsem měla vstávat o dost dříve než obvykle, ale ani to mi nezabránilo tohle anime dokoukat :DDD) a bylo to skvělé

    ale ten konec .... už ať je konec června!! :D

    PS: už pár týdnů se tě chci zeptat - co Yakusoku no Neverland 2? :)
    viděla jsi nebo se chystáš? :)

    já viděla v březnu (nebo spíše dokoukala - nedalo mi to a čekala jsem každý týden na novou epizodu :D) a bylo to ještě lepší než první serie :D

    a pak taky (protože vím, že si viděla Mahou Shoujo Madoka Magica), viděla jsi i to "pokračování" Magia Record? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se líbilo a nezklamalo. ^^

      Viděla, viděla ... a pořád nějak úplně nevím, co si o tom myslet. Druhá řada mi přišla taková nějak hrozně uspěchaná a už celkově tak trochu MOC všeho :'D (a co jsem tak četla názory lidí, co četli mangu, tak se toho prý fakt hodně vynechalo).

      Magia Record na Madoku sice nemá, ale i tak je to moc fajn návrat do toho universa, taková nostalgie ... a chystám se i na druhou řadu, až bude. :)

      Vymazat
  2. Ta animace byla hrozně krásná a celkově jsem z toho anime byla nadšená, akorát ke konci mě to trochu zklamalo. Snad se to spraví tím speciálem :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Moc mi tady nemaluj, napiš komentář a upaluj! 🎀

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas