Mé anime figurky

Sice jich nemám moc (pokud nebudu počítat takové ty předražené nekvalitní shity z Mangashopu, které jsem už musela schovat do krabice, protože mi při pohledu na ně bylo poněkud stydno), ale i tak si zaslouží tady být. :3

×××

1. Chibi Haru (Free!) - září 2015

2. Chibi Rin (Free!) - září 2015

3. Chibi Makoto (Free!) - září 2015

4. Chibi Nagisa (Free!) - září 2015

5. Chibi Rei (Free!) - září 2015


6. Shuichi Minamino aka Kurama (Yu Yu Hakusho) - leden 2021 - dárek k Vánocům

Komentáře

  1. Presne to som si vravela, že kde sú tvoje figúrky, veď reku viem, že si ich mala oveľa viac! ♥
    Kuramaaa ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdybys je viděla ... většina z nich už ani nevydrží stát rovně, jak jsou "kvalitní" a ohýbají se, případně se jim rozpadl stojánek apod. :'D

      Vymazat
  2. Hehe, nekvalitní shity z MangaShopu :D Jop, tam jsem měla zatím problém snad skoro se vším, co jsem si odtamtud objednala, nemluvě o té ceně.
    Taky už figurky pomalu schovávám, ale hlavně proto, že už se mi moc nelíbí, jak to tam mám přeplácané a špatně se z toho utírá prach x_x Nebo proto, že jsem si je pořídila v nějaké mé mánii, která mě po pár letech přešla a teď nevím co s tím a prodat mi je to líto... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady chlapci z Free! jsou asi jedinou dobrou věcí, kterou jsem tam kdy koupila. :D Vzhledem k tomu, kolik místa mi tu okupují Monsterky, Popky a podobně, tyhle velké proper anime figurky tak nějak jenom obdivuji zdálky ... ale za toho Kuramu jsem fakt hrozně šťastná. :'3

      Vymazat
    2. Ty Free! figurky jsou kjůt, to jo :D Já jsem odtamtud měla snad jenom tašky, ale jedna z nich se rozpadla během pár měsíců, a to tehdy stála tak 800..

      Vymazat
    3. Na anime tašky jsem si díkybohu nikdy nepotrpěla, už tehdy mi přišlo, že kvalita té ceně moc neodpovídá. ^^"

      Vymazat

Okomentovat

Moc mi tady nemaluj, napiš komentář a upaluj! 🎀

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas