Brave New World

S knižní předlohou jsem stále ještě neměla tu čest (shame on me, protože když jsem o ní někdy kdysi dávno na anglistice slyšela poprvé, věděla jsem, že si to někdy zcela bez debaty budu muset přečíst), ale pokud mám hodnotit tuhle seriálovou verzi, tak ji hodnotím velice kladně (a ne, neříkám, to jenom proto, že Harry Lloyd jako Bernard Marx je asi to úplně nejlepší, co může nabídnout, a prostě kutenka (fight me (꒪ཀ꒪)) who deserves a million proper hugs ♥) Upřímně nějak nedokážu svět bez jakéhokoliv soukromí (protože everyone belongs to everyone else), kde jsou všichni de facto permanentně na happy lentilkách a kde prakticky všechno končí orgií (pokud tedy náležíte do správné společenské skupiny, samozřejmě, 99,9% of Alphas more like Alphaholes, tbh), považovat za dokonalý, ale to je velice subjektivní, že. ^^" Jasně, tak nějak pořád celou dobu přemýšlíte, jestli se z Indry vyklube spíš něco podobnějšího Matrixu nebo podobnějšího Sybil System, ale to k dystopiím už prostě patří, a pokud je máte načtené/nakoukané, asi se tomu nevyhnete. Ale tohle mě prostě bavilo, a to moc. A asi potřebuju, aby byla další řada, prosím prosím.

Komentáře

  1. Tahle recenze je tak super, že mám dojem, že si ty nafrčené lentilky pustím ještě dneska 😂😁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že Blbečky ze zkumavky (v duchu našeho literárně-kritického směru) ve svém životě nutně potřebuješ. 😁

      Vymazat

Okomentovat

Moc mi tady nemaluj, napiš komentář a upaluj! 🎀

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas