A Discovery of Witches

It begins with absence and desire.
It begins with blood and fear.
It begins with a discovery of witches.

Jestli jsem si po první řadě nebyla úplně jistá, jestli ho do tohohle mého pomyslného žebříčku zařadit, tak po druhé řadě si jistá jsem (Gallowglass, Phillipe ♥). Všechny tři knížky jsem četla během loňského roku a i když mě stále mrzí vynechání Prahy (ačkoliv ho chápu, obzvlášť v téhle době), pořád se jedná o velmi povedenou adaptaci a kvalitní seriál. Hana prohlásila, že je to v podstatě Stmívání, ale mnohem líp zahrané a celkově lepší, s Míšou mu interně přezdíváme Upíří VKVčka (protože šíleně složité rodinné vztahy, víme). Ale víte co? Ono je to zase něco úplně jiného než ty paskvily, co ve výsledku na konci udělali ze Sabriny a podobně (hlavně dospělejšího, no), vizuálně krásné (kostýmy, Dianina magie je udělaná fakt úchvatně *-*) a prostě se na to fakt hezky kouká. :3

Komentáře

  1. Já se druhé řady bála, hlavně historické téma a jaký na to bude rozpočet, ale velké a příjemné překvapení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdyby byla Praha, byla bych úplně nejspokojenější ... ale i tak se to povedlo fakt moc. ♥ Trochu si myslím, že s rozpočtem úplně problém nemají, vzhledem k tomu, že si můžou dovolit Benátky, což je jedna z nejdražších natáčecích lokalit. Už se moc těším na závěrečnou řadu!

      Vymazat
  2. Jojo! 💗 Těším se na tu čtvrtou knížku!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Moc mi tady nemaluj, napiš komentář a upaluj! 🎀

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas