Veselé izolace a šťastný nový lock

Měla jsem hroznou radost a fakt takový milý pocit, o který jsem se hrozně chtěla podělit ... jenže než se mi o tom podařilo něco sesmolit, zmizelo to stejně rychle jako pára nad hrncem (díky, nejmenovaný jedinče). Já už bych prostě fakt chtěla jenom to, aby byl alespoň chvíli klid. :'D Letos je zjevně i tohle moc. Ale pokusím se do toho hajpu konce předminulého týdne hodit zpět.

Musím říct, že cukroví se letos povedlo, hlavně tedy to pečené. Těsta byla jedna báseň a to, že jsou perníčky lehce rustikální (rozumějte jeden tenký a jeden tlustý) je už taková tradice - a navíc, rozpuštěná čokoláda a barevná posypka schová všelijaké mírné deformace, takže perníčky nevypadají, jak když je nějaký nebožák vykrajoval nohou (jeden medvěd vypadal, jak když ho v polovině někdo přejel, chudák), a jak jsou dobré. A s láskou dělané! Jen ten sladký salám z mléčných karamel, kakaa, burizonů a všelijakých dalších pukanců (pohanka a jáhly) ani po noci strávené venku nějak pořádně neztuhnul. Než se ho tedy pokoušet pižlat na plátky a mít z toho ve výsledku nevzhledné 💩, přišly na svět kuličky v papírových košíčcích. A každému, kdo by se to opovažoval zpochybňovat, budu tvrdit, že to byl původní záměr. Stejně mi nevymluvíte, že takhle beztak vznikla valná část věcí. Teď už jenom ty vosí hnízda, ale na těch se snad nic zkazit nedá ... protože rumu není nikdy dost.

V neděli se odehrála akce, která byla trefně pojmenována jako vánoční výsadek - krátce po obědě dorazila Míša, venku za brankou mi šoupla tašku s knížkami (mám co číst!), dárkem a Damenem, já jí šoupla dárek a knížky nazpátek, popřály jsme si hezké Vánoce a šlus. Tedy, šlus osobní, protože později odpoledne jsme si ty narozeninově-vánoční dárky společně velkolepě otevřely na Skypu. A vlastně to byla fakt sranda. :D Až zase převezme vládu pan Covid, mám tu materiál na domácí kavárnu, nové lehce spooky tepločtení (které vypadá velice slibně), kute samolepky a neuvěřitelnou spoustu božích handmade věcí, jako je čuchna, print a doslova celý vějíř nových záložek. *A* Prostě boží boží BOŽÍ spooky Christmas. :'333

Dnešním dnem jsem úspěšně skončila s úklidem (letos skutečně jen takovým velmi decentním, protože víc se nestíhalo a koneckonců, Ježíšek se narodil ve chlívě, tak by se měl cítit jako doma, že) a myslím, že Magisterium by ze mě nemělo radost, vzhledem k tomu, že několik posledních dní jsem doslova a do písmene šňupala prach. :D Však už to taky je za pár.

Užijte si slunovrat! Sice jsem na to letos nekoukala, ale pamatujte, že i když je dneska nejdelší noc v roce, už jsme skoro na půli cesty ze tmy.

Veselé Covidnoce!

Komentáře

  1. Jsem happy jak dva grepy!

    A děkuju ježíšku! Já si zase udělám sladké soukromé lázně.... dobroty mám, svíčky mám a péči na tělo taky 💕💕💕. Ještě si k tomu obalím dobrý čtení a pohodička je na světě 😁🤗.

    Mimochodem, Mili prý chodí pořád k NH čuchat a je lehce závislá, takže moje svíčková kariéra určitě ještě neskončila 😅😁.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc ráda. 😊🤗

      Taky k ní chodím čuchat! :D

      Vymazat
  2. Veselé svátky i tobě a hezky si je užij. Ty máš stejně ty nejvíc cute coroní Vánoce 💝🎄.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Moc mi tady nemaluj, napiš komentář a upaluj! 🎀

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas