Mezisvátečně

Vzhledem k tomu, že Vánoce jsou oficiálně za námi, přišlo mi za vhodno dát vědět, že jsem je přežila ve zdraví a relativním klidu. Protože tak je to správné a tak to má byť.

Po strašně dlouhé řadě let jsem mohla fakt celé Vánoce strávit hezky doma, a bylo to víc než fajn. Bramborový salát byl letos snad nejlepší, jaký jsem kdy měla, odlehčený, nemastný, dokonce s vegan majolkou. Jó, rohlíčky jsou prostě rohlíčky, na ty nic nemá. 🥔🥗 Nejdřív na Štědrý den s lososem a na Boží hod se svařákovou vinnou klobáskou (zjistila jsem, že prý je symbolem slunovratu ... člověk se vždycky něco přiučí), prostě dokonalost. *-* Celý ten Štědrý den byl vůbec takový méně hektický, když se nemuselo od rána prdlat s kaprem a rybí polévkou (protože smažené sem prostě ještě nesmí, aspoň nějakou dobu) a i ta štědrovečerní večeře nebyla taková přežíračka. A taky nám letos na stromečku visí handmade koronavirus, který jsme dostali darem od známých z Českého ráje (ne každý den dostanete koronavirus poštou, že jo) a který můžete vidět níže. :D

I přes pikačovitost tohohle pomalu odcházejícího roku jsem pod stromečkem našla strašně boží věci, a to jak od přátel, tak od rodičovstva. Mám teď zase zásobu žravých věcí (včetně dezinfekce v podobě kokosové vodky a pipíčkových bonbonů 🙈), pěstící kosmetiky, čtiva, voňavého paliva a dalších kute věciček (nesehnala jsem letos žádný pěkný diář, který by mi dostatečně suploval ten letošní šupinatý, až na mě z jednoho balíčku vypadl takový rozkošný maličký junikorní :'333). Třeba ta galaktická měsíční lampička je prostě ultra boží, dají se na ní maličkým ovladačem přepínat barvy a různé efekty a kromě měsíce samotného trochu připomíná i křišťálovou kouli a je to prostě hrozně medžik. 🔮💜 A k loňské heboušké dece s duhovými lamičkami mi letos přibyla ještě jednu růžová s junikorny. ^^ Můžete tedy hádat, jaké pozadí se zase bude objevovat na spoustě fotek. :D Aspoň se lamičky budou mít s kým střídat. Doufám, že i všem obdarovaným se mi povedlo udělat alespoň trochu radost. :3

Doufám, že i vaše Vánoce byly pohodové a že jste pod stromečkem našli to, co jste si přáli. Klidně se pochlubte, ráda si šmírnu. >:3

Komentáře

  1. Ta galaktická lampička za mě vypadá jako palantír 😃, krásné dárky a jednorožčí deka je epická.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Moc mi tady nemaluj, napiš komentář a upaluj! 🎀

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas