Copak Zlatovláska, ale jmelí!

Tak je tu konečně nejkrásnější období v roce - období, kdy mě chvílemi dokáže rozbrečet i jenom blbá vánoční reklama v televizi. ^^" Ale úplně nejkouzelnější je stejně to, že jsem se na prvního prosince vzbudila do zasněženého rána (žádný poprašek, ale fakt vrstva s pokračujícím sněžením), to bylo prostě jako zázrak. *-* Zasněžená stále kvetoucí lichořeřišnice sice tak nějak v kostce shrnula rok 2020, ale to nezaměnitelné křupání prvního sněhu pod nohama byla prostě dokonalost. :'3 I když je to cestou na kontrolu do špitálu. Ale co se týče našeho rekonvalescenta, *klepe na zuby* všechno se hojí tak, jak má, takže díkybohu za to.

Musím říct, že baleácký adventní kalendář, ke kterému jsem se letos konečně rozhoupala, byl investicí víc než skvělou, a teď mě jenom mrzí, že jsem se nerozhoupala už dřív (ale jak se říká, lepší pozdě než později, že jo). Věnovaný čokoládový (letos opět s Hello Kitty :D) je taková každoroční klasika, ovšem do tohohle se loupu každé ráno prakticky hned po probuzení. Zatím jsem vyloupla sprchový peeling, pěnu do koupele, šampon na vlasy a masku na vlasy, všechno to nádherně voní (takové ty vánočně-zimní žravé vůně, jako třeba vanilka a švestky, kakao a vafle a tak) a je to fakt boží. *w* Taky jsem letos tak trochu porušila tradici vánočních drinků. Costu mám daleko, ale Starbucks naopak velmi blízko, tak jsem se rozšoupla s Toffee Nut Latte a musím říct, že to bylo fakt om nom nom. Ale je to mor, protože teď by mě ještě zajímalo, jak chutná jejich perníčkové ... uvidíme, až budu mít cestu na poštu.

Užijte si Mikulováše! Tak mu prý totiž říkalo malé Sakumprdum.

Komentáře

  1. Joj, už nech sú tie Vianky ♥ Snáď sa ale konečne raz v budúcnosti dožijem takých Vianoc, aké si želám ♥ To mi inak pripomína, ešte musím vykonať objednávku z DM-ka ♥

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Moc mi tady nemaluj, napiš komentář a upaluj! 🎀

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas