Táhni a srůstej

Tak jo, asi by stálo za to dát vědět, že jsem ještě naživu. Jen mám pocit, že v poslední době jsem tak nějak fungovala převážně na autopilota. A víno. A vánoční filmy. A Půlměsíční město (nečekala jsem, že to řeknu, ale tahle Maasová mě zatím bavila fakt úplně nejvíc).

Připadá mi, že narozeniny byly v nějakém úplně jiném a strašně vzdáleném vesmíru. Je tomu čtrnáct dní, co si můj drahý rodič uhnal parádní zánět žlučníku, natolik akutní, že žlučník musel ven hned ten den, co už ho nepustili domů. Od té doby tedy máme veselo, protože samozřejmě dieta (a uvařit něco, aby to směl a nebyl to úplný humáč, to je taky umění ... protože jenom na sucharech se prostě žít nedá) a taky nešitá rána, která se musí dvakrát denně čistit, vycpávat a převazovat (do detailů zabrušovat nechci, není to nic moc pěkného a pár dní mi trvalo, než jsem to tak nějak přestala vnímat a přestalo mě to znepokojovat), kontroly ve špitále ... prostě žůžo labůžo, to nemohu říct. Obzvlášť o víkendech teď tedy večer doslova padnu jak podťatá a většinou spím jak zabitá (pokud nedojde k tomu, že jsem přetažená a nastává opačný problém). Že se ze mě prakticky s úderem třicetin stane amatérská zdravotní sestra a ošetřovatelka, to by mě nějak nenapadlo. Ale roku 2020 to vlastně dokonale odpovídá. Heh.

O víkendu jsem si dala za cíl kompletní vyvánočnění, když už tenhle týden budeme mít první adventní neděli. Jenom s instalací světýlek v mém okně, které okupuje kopřiva velikosti trifida to byl výkon hodný hadí ženy, ale povedlo se. Většinu hodlám uvést do provozu fakt až na tu adventní neděli, ale u sebe si už od včerejška vesele svítím (bylo potřeba vyzkoušet, jestli nejsem debil a jestli zase po roce zvládnu správně nastavit časový spínač, kupodivu se zadařilo na první pokus). Mám strašně ráda takové to červeno-oranžové světlo, které vydávají jenom ta klasická žárovková světýlka, LEDky to prostě nedokážou. Mám je už fakt spoustu let a až jednou přestanou svítit, asi je obrečím, protože takové už se snad ani sehnat nedají.

Doufám, že aspoň váš předvánoční čas je trochu pohodovější.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas