Old as balls

Remember, remember the fifth of November ... oslavila jsem další kulatiny a teď už mi prý dalších deset let bude pořád jenom táhnout na čtyřicet. 🙈 Vzhledem k tomu, jaká je situace, balíčky mi přicestovaly Zásilkovnou a poštou a o nějaké vysloveně oslavě se moc mluvit nedá ... ale, ve váze tu mám tři krásné růžové růže a na balkoně v chladnu ještě pořád kus megálního medovníku, takže za mě vlastně docela spokojenost. :3 A taky zásobu vína a voňavých svíček na nějakou dobu. (¬‿¬)

Nevím, jestli je to tím rychlým ochlazením nebo tou inverzí, kdy je od rána do večera šedivo, ale prvního listopadu jsem dýně v uších vyměnila za perníčky a začínám mít hrozně vánoční náladu (došlo to už tak daleko, že jenom během tohoto týdne jsem viděla Sám doma a Sám doma 2). Asi jsem fakt měla nějaký wiččí šestý smysl, protože značnou část dárků jsem měla pořízenou prakticky už během ledna a února a teď mi toho tedy už tolik nezbývá, ale když tady tak koukám na ty krabičky, které už čekají jenom na zabalení a odeslání, mám z toho takový milý pocit. 🎁

Samozřejmě, že mnohem milejší by bylo, kdybych je jako jiné roky mohla předat převážně osobně, ale obávám se, že letos už to o moc lepší nebude a upřímně už radši nepočítám vůbec s ničím. ^^" A zatím si můžu alespoň představovat, že ta inverze venku třeba jednou bude sníh. I když lichořeřišnice ještě stále hrdinně odolává.

Komentáře

  1. Ty vždy dostaneš tie najkrajšie a najtrefnejšie darčeky ♥ Presne vedia, čo si želáš ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Až jsem se tomu letos musela trochu smát, jak jsou všechny fakt neuvěřitelně výstižný. :D

      Vymazat
  2. Sám doma miluju taky a navodí mi to vždycky takovou milou atmosféru klidně i v červenci :-) Už si také sháním postupně dárky, ale teda od ledna nemám ani jediný, to jsi větší machr než já :-)
    Už abychom zase oslavili naše klasické Vánoce, kdy se sejde celá rodina a užívá si společné chvíle :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky už mám vánoční náladu. :D U mamky jsme si k úklidu pouštěly vánoční CD. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Se zpožděním vše nejlepší. ^^

    btw. když je řeč o odolnosti - na zahrádce mi někdy v září kdo ví proč vyrašil hrášek a i přes první mrazíky u nás za poslední týdny, dál vesele kvete XD

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Moc mi tady nemaluj, napiš komentář a upaluj! 🎀

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas