Ten pravý říjnový hudební doprovod

Když už máme dneska toho prvního Halloweena (heh, pun intended, pro mě je celý říjen Halloween), proč si nenavodit trochu té spooky atmosféry, že? 🧡🖤💜

O Halloween Radiu jsem psala už vloni, jenže tahle konkrétní sekce (úmyslně) zmizela spolu s Underlandem, tak tedy ještě jednou a pod jiným štítkem.

Na výběr je z pěti různých playlistů, mým nejoblíbenějším je i nadále Atmosphere. Jen se tedy nedá poslouchat X hodin v kuse, protože to už člověku z těch zvuků začíná trošičku hrabat. :D Ale i tak je to každý podzim už pár let můj nepostradatelný parťák, ke kterému se stále vracím. :3

Komentáře

  1. Já to Halloween rádio prostě asi nedávám. Chvíli jsem poslouchala tu filmovou sekci a ta se docela dala, ale jinak to po pár minutách musím vypnout.
    Jsem teď naladěná spíš na takový ty uhoukaný playlisty na youtube, ty tu mívám potichu zapnutý jako kulisu klidně i půl dne a zatím mi nezačaly vadit. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jenže ty jsi jinej typ wičky, ty máš podcasty o vraždách jako soundtrack k uklízení! :D

      Vymazat
    2. No jo, málem bych zapomněla. :D

      Vymazat

Okomentovat

Moc mi tady nemaluj, napiš komentář a upaluj! 🎀

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas