Vacation's over, you miserable bastards

Mám hrozně ráda babí léto (ovšem podle toho, jak venku cvrliká ptactvo, by to člověk tipoval spíš na začátek jara). Když je ráno chladno, ale během pár hodin sluníčko začne příjemně hřát. Kdy ještě směle můžete sedět na oběd venku na terase a ještě si sundat bundu. A taky že jsme ve čtvrtek, který považuji letos za první skutečně dokonalý příklad babího léta, se Sayou a špunty na venkovní terase seděli (musí se toho využít, dokud to ještě jde). Začíná se z toho stávat velice milá a příjemná tradice, procházka zámeckým parkem zakončená obědem U Kozičky. :3 Taková dospělá.

"Tady měli burger, jmenoval se Black Anus nebo tak nějak."
"... fakt?"
"Jo aha, tak Black Angus."

×××

"Nebude ti vadit, když si ho vyndám?" *míněno dítě z kočárku*
"No, kdybys byla chlap, tak asi jo."

Saya se přiznala, že sem pravidelně chodí šmírovat, takže tyto čtvrteční hlody nechť jsou zde zachovány i pro ni. :D


Stále neutuchají přívaly švestek a hrušek. Těmi mě pro změnu zásobuje Radka (na němčině totiž tak trochu jedeme čilý výměnný obchod). Kromě toho od včerejška po celém bytě smrdí sušící se houby (ano, smrdí - čerstvá houba mi voní, namočená sušená houba mi voní, ale suchá nebo sušící se houba, eugh, fuj), stejné místo činu jako vloni se i letos ukázalo být rohem hojnosti a i když už před námi z lesa lidé odcházeli s plnými koši, dostatečně jsme nasbírali i my, jak na nasušení, tak na večerní smaženici (s největším zastoupením bílých hříbků). Ale i kdybych nenašla ani ň, ten les je tam pořád tak krásný, že je to prostě pohoda jahoda. A i když jsem dneska tak trochu jak hadrák, protože terén je tak trochu pořád do kopce, stálo to za to.

Prostě, podzimu zdar!
Snad ho debilní lidi nezkazí. 

P.S. Můžete být rádi, že z velkého náhledu konečně zmizli ti dva. :D

Komentáře

  1. Já si říkala, jestli to sem napíšeš :D :D Děkuji Ti za připomínku, stejně to bude vždycky Black Anus :D. Bylo fakt krásně, kéž by to ještě chvilku takhle vydrželo :) Jinak jsem dokoukala Aggretsuko ... OMFG to bylo skvělý! Mnohem lepší než ta druhá série.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A hleďme, šmírák! 😁 Bylo to příliš geniální na to, aby to zůstalo zapomenuto. Jooo, že jo! Jsem ráda, že Retsu nezklamala, když už jsem si vzpomněla na to, že ti o tom musím říct. :)

      Vymazat
  2. Pravda, sice teplo je, ale řekla bych, že pár let dozadu bylo tepleji v podzimní dny... Léto skoro taky nebylo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ... budu pevně doufat, že tohle nemyslíš vážně a dál se k tomu radši ani vyjadřovat nebudu.

      Vymazat
  3. Je hezky, ale to raní vstávání, kdy je už mlha a není sluníčko, není ono. :/ Vidíš, s houbami jsem zatím neměla to štěstí. Dneska jdu zkusit ještě jedno místo, tak snad se poštěstí. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Black Anus pobavil. :D My teď máme taky neustálý přísun švestek ze zahrádky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten snad nemůže nepobavit. :D Tady už je pomalu začíná nahrazovat víno, letos fakt výborný a slaďoučký.

      Vymazat
  5. Si Petr dneska stěžoval, že prý nejsou žádný švestky a že nebude slivovice. :D Tak jsem říkala, že všichni naopak všude píšou, že švestek je letos fakt dost. No a víš co - že prý všichni akorát kecáte :DDD

    Jo a Saku, hlásím, že už začínají první bedly a fakt to jako asi plánují ve velkém, protože jim palice vyčuhují snad všude, kam se podíváš... takže letos budeš nejspíš mít zase co odvézt s sebou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, takže ten džem a chutney jsem vařila ze vzduchu, ok. :D

      Zrovna jsem o nich psala, že doufám, že budou. To by bylo super!

      Vymazat

Okomentovat

Moc mi tady nemaluj, napiš komentář a upaluj! 🎀

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas