Sklizeň v plném proudu

Všimli jste si někdy, že když podzimu začnete říkat sklizeň, zní to najednou ještě víc cool? Nebo víc creepy, to už záleží jen na úhlu pohledu. 🍂💀

Taky samozřejmě vím, že podzim ještě oficiálně nezačal. Kromě toho je venku aktuálně nějakých 25 a praží to fest, ale prostě už to není ten klasický letní smažák, už jen proto, že slunce je v tuhle dobu už úplně jinde, a je to fajn. Jinak ale podzim klepe na dveře, minimálně, co se úrody týče. I ta padaná jablíčka na šťávu letos jsou. 🍏🍎


Netroufám si odhadovat, kolik kil jsme včera toho vína ostříhali. Vím jen to, že je letos zatraceně dobré, šťavnaté a sladké, žádná taková ta pecka obalená slupkou. A taky to, jak moc bych si dala burčák a letos zatím nebyla příležitost, protože jsem ho zatím nikde neviděla a všechny akce, kde by se při troše dobré vůle mohl nacházet, zrušil covid. Ale neztrácím naději. 🍇

Zato ale vím, že jenom ty tři největší hřiby nahoře vážily dohromady skoro kilo. Takhle velké houby jsem snad v životě neviděla a fakt jsem si připadala jak ti medvědi v Mrazíkovi (a chvílemi jak v pohádce O veliké řepě, protože jsem se prakticky plazila po čtyřech, abych ty mrchy vůbec dostala ven). A to nebyly sádrové!  🍄 Sušíme, máme namrazeno a ještě v lednici směsku zítra na smaženici (bílé hříbky, hnědáky, růžovky, i ryzce). Nic proti Kytlici před týdnem, ale naše Krušné hory za humny se letos vytáhly ještě víc. A to ani nemáme poblíž žádnou jadernou elektrárnu, jen teplárnu a šachtu.

Teď ještě, aby byly na Halloween i nějaké ty bedly (a hlavně vůbec možnost pro ně jet, dneska jeden nikdy neví). Pak budu naprosto spokojená.

Komentáře

  1. Ty houby jsou boží boží boží. Tady nic neroste tak roste jenom moje závist :D Já celý víkend trhám jabla a poklízím brambory na uskladnění do sklepa takže sklizeň velká.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nepamatuju si, že by tu kdy takhle rostly, a fakt všude v okolí. Alespoň nějaký pozitivum na letošním roce. :D

      Vymazat

Okomentovat

Moc mi tady nemaluj, napiš komentář a upaluj! 🎀

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas