Liška sakurovitá ve svém přirozeném prostředí

To si takhle člověk první podzimní ráno cestou z němčiny přes park jde zase jednou vyfotit jeden ze svých zamilovaných květinových záhonů v parku, s košíčkem, ve kterém nesl na němčinu nastříhané víno ... a hned je z něj mediální osobnost, která má ráda kytičky a zcela neplánovaně s nimi i ladí. 😎 

Až se divím, že jsem byla odchycena zrovna tehdy, kdy jsem vypadala poměrně reprezentativně a dokonce si den předtím dobarvovala vlasy, čekala bych spíš opak. :D


Komentáře

  1. Moc ti to sluší aa máš boží košík. i ty záhodny máte fakt hezký.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 💜💜💜
      Ten je náš všestrannej, na česání ovoce, na houby, na všechno. :D Má takovou optimální velikost.

      Vymazat
  2. ještěže nikam nechodim 😁 by mě asi kleplo..... ale dobrý 👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě nejdřív taky, ale pak mi to přišlo vlastně milý. 😊 Jen jsem se pak týden trochu schízovala, jestli jsem náhodou nechytla covid. 😅

      Vymazat

Okomentovat

Moc mi tady nemaluj, napiš komentář a upaluj! 🎀

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas