RIP The Underland

To je tak, když si člověk bláhově myslí, že když si stáhne a nahraje zazálohované články, tak mu v nich zůstanou i obrázky, měsíc nechá prakticky všechno být, ale pak to v něm začne hlodat a na poslední chvíli zachraňuje, ukládá a znovu vkládá všechno, co chce, aby mu zůstalo ...

Měla jsem v pátek a sobotu o "zábavu" postaráno, to nemohu říci.

Nicméně, zjistila jsem, že za deset let se dokáže nastřádat takových (v této době už zbytečných) sranců, že mě to samotnou překvapilo. Takže jsem jednak promazávala (protože některé věci opravdu jenom zbytečně zabíraly místo, nebo už je prostě nechci mít vyplácnuté všem na očích) a jednak vracela do konceptů (protože soukromě si to třeba ještě někdy budu chtít z nostalgie přečíst, ale fakt nechci, aby mi tu veřejně strašily deníčkoidní cancy z roku 2010 :'D). Ve své době svůj účel plnily, ovšem to edgy období brojení proti "holčičkám, kterým barvičky vyžraly zbytečky mozečků", na kterém byl Underland de facto založen, už je teď opravdu cokoliv, jen ne aktuální. ^^"

Značně se tedy snížil i počet veřejných štítků a tedy i věcí, které tu chci mít. Ono to tu pořád jede prakticky ve stejném stylu, v jakém jel posledních pár let i Underland, ovšem bez toho cringe okolo. :D A vzhledem k tomu, jak moc se mi jenom tím ulevilo, asi už byl vážně nejvyšší čas na změnu, do které se mi předtím pořád úplně nechtělo.

Ale samozřejmě, že jsem si udělala na alespoň screenshot, abych měla památku na to, jak Underland ve svých posledních chvílích vypadal. Tenhle design s Barb byl stejně jeden z mých nejoblíbenějších. :'3

Teď je ale čas jít dál.

🖤 4. 3. 2010 - 16. 8. 2020

Komentáře

  1. Chtěla jsem se na Underland jít ještě podívat v sobotu, jakože naposledy, a hodilo mi to chybu serveru 😂😂😂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To není žádná změna, to hází furt. :D Ale pořád ještě existuje.

      Vymazat
  2. Nic si z toho nedělej, měla jsem to stejně a úplnou náhodou. Nějak ty články na srdci blogu o opozornění předělali na poslední chvíli... Podařilo se mi nějaké obrázky postahovat a ještě to tam musím naházet. :D Dneska ráno jsem tam koukala a ještě to fungovalo, ale teď už je to nadobro pryč. </3 Dost to zamrzelo, ani jsem si neudělala poslední screenshot svého blogu. :/ A s těmi rozepsanými to mám stejně, ty nejstarší výplody plné cringe jsem radši nechala neveřejné. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ach, už to vidím ... normálně si za něj asi dám dneska skleničku. 🖤 Ale admini prostě zmrdi až do konce, to už se jinak nazvat nedá. Good luck, je to dost hrozná práce, tak trochu ubíjející. :'D

      Vymazat
  3. Ách, takže už je to definitívne :( Mne je smutno, ale zasa sa teším, že ste mnohí presedlali aspoň tu, na Blogspot ^^~

    OdpovědětVymazat
  4. Já si občas z legrace ráda přečtu / poslechnu / kouknu na to co jsem napsala / řekla / udělala o nějaký ten rok zpátky a jeden se až diví, jak se od té doby změnil a že to, co ho tehdy žralo ho teď nechává chladným. XD

    RIP Underland, ať žije Sakuřino doupě! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z toho důvodu to pořád mám v konceptech, ale aby to tu strašilo veřejně, to fakt ne. :'D

      Vymazat

Okomentovat

Moc mi tady nemaluj, napiš komentář a upaluj! 🎀

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas