Nedovařené netopyré

Víte, co je fajn? Když vás přesně ve 3:15 (tedy v čas, který mám zafixovaný jako velké špatné, dík, Hollywoode) vzbudí divný zvuk v koupelně. Protože jste srab, tak počkáte do 3:16, než se rozhodnete jít zkontrolovat situaci (tahle část u wiček vzbudila snad největší veselí). Nikde nic, jen vám cestou na záchod kolem hlavy prolétává něco velkého tmavého. No a vzhledem k tomu, že pár dní předtím jste ven dostávali lišaje, řeknete si, že je to další můra. Ovšem když si pak v kuchyni rozsvítíte a i bez brýlí konečně uvidíte ten nezaměnitelný tvar křídel tvora, co vám krouží kolem stropu, zjistíte, že to fakt lišaj není. 🦇

Sice jsem toho tu noc už moc nenaspala, ale přežila jsem jak já, tak i ten pýr, který byl natolik inteligentní, aby si těmi otevřenými balkonovými dveřmi zase vyletěl. Není to poprvé, jeden nám sem vletěl už před pár lety, ale teď byl dlouho klid a bez větrání se v noci přežít nedá. Tak prý asi trénink na Halloween, nebo co. :'D Prostě zase jednou story jak Brno. A když už jsme u toho Brna ...


Brno se nakonec vyřešilo. Sice je asi pořád ještě vykopaná válečná sekera, ale mám zpátky všechny peníze za dopravu, a to se vyplatí. Nechávám to takříkajíc vyšumět, protože na zbytečná dramata teď nějak opravdu nemám náladu (a on ještě není všem dnům konec, protože za téhle situace opravdu nehodlám na podzim trávit hodinu týdně v uzavřené místnosti plné potících se cizích lidí, kteří o to víc funí, nejsem sebevrah). A kromě toho, konečně jsem viděla ty Sayiny sedmiměsíční špunty, i když vlastně spíš obříky, protože je to fakt kus dětí. Zašly jsme si na oběd a i když bylo vedro na padnutí a já předtím hnala z němčiny pro "zámecké homočtení" nebo jak to Hana vlastně Red, White & Royal Blue nazvala (říkala jsem, že to asi budu potřebovat mít doma, protože překlad vypadá stejně vtipně jako originál ... a taky jsem měla stovku slevu, že jo), domů a pak zase ven, byl to vlastně strašně fajn den. :3


Konečně mi lichořeřišnici objevili čmeláci a pokud mi nespadne někam, kam nemá, už se mi v odkvetlém květu rýsuje jedno vlastní semínko. :'3 A z té hromady půjčených knížek vlevo mi zbývají už jenom poslední dvě, protože Noční cirkus jsem dočetla akorát včera (a je to nádherná, kouzelná knížka 🎪🃏🖤🤍). Můžete hádat které. A vzhledem k tomu, že náš Dobrovský mi svou inventurou zatím neustále blokuje předobjednané Rozetmění (protože vyzvednutí na prodejně, že jo), měla bych si je ještě nějakou dobu šetřit. A nebo ne. Jak by řekl germanista, budeme vidět. 8D

Komentáře

  1. Před pár lety nám taky do baráku vletěl netopýr a až dvorem proletěl celým domem nahoru a usídlil se v jednom pokoji a ne a ne vyletět. :D Naštěstí dostal po pár hodinách rozum. :D Ale před nějakými 3 týdny mi normálně otevřenou ventilačkou do okna vletělo malé ptáče vrabče a narazilo si pěkně kebuli o postel, pak tam tak poskakoval, mezitím co jsem pěkně panikařila, ale pak jsem dostala rozum zase já a otevřela mu okna a chlapec se naštěstí trefil ven. :DDDD
    A tyjo, četby máš požehnaně! To já jsem mizerný čtenář, nejsem za léto schopná ani dočíst jednu knížku a sama sebe za to nemám ráda, prostě si k tomu neumím najít místečko klidu. 😓 Mám divný dotaz - daří se ti pamatovat ty příběhy, co čteš? Protože když já čtu víc knížek po sobě v krátkém intervalu (světe div se, to se mi někdy i stalo :D), smíchají se mi příběhy nebo postavy a těžko se mi to odděluje od sebe.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Většinou se to vyplatí nejvíc, zachovat chladnou hlavu a nechat jim únikovou cestu. :D S ventilačkou jsem si pro změnu užila pár let zpátky, kdy mi večer do kuchyně vletěla sršeň. Přežily jsme obě, ale ten adrenalin bych nikomu nepřála. ^^"
      Ty knížky mám doma už skoro měsíc, to zas není tak krátká doba. :D A zrovna tyhle jsou s fakt hodně odlišnými tématy a žánry, takže celkem bez problému. :)

      Vymazat
  2. Tak vy máte netopýry, my máme myši. Svět je spravedlivý, nevyspíme se nikdo. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pýři tu aspoň nejsou furt, ty tvý myši jsou podle mě mnohem horší, proti těm zavřený okno nepomůže. :D

      Vymazat

Okomentovat

Moc mi tady nemaluj, napiš komentář a upaluj! 🎀

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas