Yu Yu Hakusho

Yusuke Urameshi by byl takový normální chuligán, který chodí radši za školu než do ní, žije s matkou alkoholičkou a nevynechá žádnou příležitost pořádně se poprat, nejlépe s nejlepším kamarádem Kuwabarou, který se ho marně snaží aspoň jednou porazit (jediná osoba, která ho dokáže zpacifikovat, je jeho dlouholetá kamarádka Keiko) ... kdyby však zničehonic nezachránil dítě zpod auta a nezemřel. O to větší je pak jeho překvapení, když se před ním najednou zjeví modrovlasá holka v kimonu představující se jako Botan, letící na pádle, a snaží se mu namluvit, že je vlastně Shinigami a že s jeho náhlým záchvatem dobromyslnosti nepočítal ani Svět duchů. Jeho šéf, princ Koenma, pak Yusukemu dá nabídku, že by za určitých okolností mohl znovu obživnout. Yusuke absolvuje výcvik u paní Genkai a postupem času se z něj stává detektiv Světa duchů. Plní různé Koenmovy úkoly, které jsou prakticky cokoliv jen ne bezpečné, při kterých se musí potýkat s nejrůznějšími přízraky, mezi nimiž jsou i Kurama a Hiei, kteří s ním však budou časem spolupracovat.

Uf, netušila jsem, že se recenze na YYH bude psát tak těžce. ^^" Každopádně, horní text je jakési obecné shrnutí děje, celé anime je rozdělené na čtyři části - Detektiv Světa duchů, Turnaj černých bojových umění, Černá kapitola a Tři králové, v každé je pak hlavní zápletka trochu jiná a mění se i ostatní postavy. Kdybych tady pak měla celý děj popisovat dopodrobna, tak tu budeme sedět ještě zítra (plus jsou ještě tuším dva filmy, ale ty jsem doteď neviděla, stydím se ^^"). Za sebe můžu říct, že tohle anime mám prostě ráda (a pro rejpaly, nejen kvůli Kuramovi, jo >:D). Většinou nejsem příznivec nekonečných anime, u kterých se počet dílů pohybuje v řádech stovek, ale YYH jsem celé viděla už několikrát a klidně si ho dám znova, neomrzelo mě. :) A že se jedná o anime z roku 1992? No, grafika možná nedosahuje kvalit současnosti, ale já jsem s ní nikdy problém neměla. Čili, pokud hledáte anime plné kvalitních soubojů, sympatických i nesympatických démonů a dokonalých hlášek, YYH je tu jen pro vás. ;)


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas