Střípky dovolenkové

Pořád jsem z toho jak v Jiříkově vidění, že nemusím čekat na správnou konstelaci planet nebo obětovat nemluvně za úplňku, ale můžu napsat cokoliv kdykoliv, a všechno pořád funguje, jak má. :'3 Už jsem si to tu trochu potunila a zatím jsem fakt spokojená.

Zajímavé je, že můj drahý notebook se rozhodl, že dovolenou nepotřebuji jenom já, ale i on. Kromě toho, že po těch třech letech už vážně potřeboval vevnitř vyčistit (v objednávce kouzelně definované jako "wellness"), se v něm tak trochu nafoukla baterie, až se v jenom místě vyboulila klávesnice, a soudě podle reakce pána v servisu, její stav by se dal nazvat Vteřiny před katastrofou. Notebook tedy strávil týden v opravně, já zas v Jizerských horách. Teď přede jako koťátko ... no, a já vlastně taky, protože v Jizerkách je prostě krásně. ♥

Viděla jsem tři přehrady a známá i dosud neznámá místa, našla houby, napásla se borůvek, vyplavala se v bazénu, přečetla šerifa, každý den se skvěle najedla a nachodila v lesích ... zkrátka jsem si fakt odpočinula a navrch podpořila tuzemskou ekonomiku (jen těch kolistů bez mozku by mohlo být trochu méně). Kdo potřebuje moře. 🗻🌲🥾

Jen doufám, že se letošní léto i nadále ponese v tom klasickém duchu, kdy není 35 ve stínu a podobně. Osobně si to velice užívám a doufám, že to vydrží.

Komentáře

  1. Někdy se až divím, jaké zázraky to se mnou dělá, když na chvíli odložím mobil, notebook a všechny ty sociální sítě. Takovou "dovolenou" by si měl občas dopřát každý. 😊

    OdpovědětVymazat
  2. Ty fotky s houbama jsem ti záviděla taky už vůbec nejsou Jinak krásná dovolená ty fotky mluví za všechno.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady právě taky není vůbec nic, tak jsem ráda, že v Jizerkách se zadařilo a že si snad odvezu něco i teď o víkendu ze Sekty Placatozemské. ;)

      Vymazat
  3. Už som videla na Instagrame ♥ Parádne a produktívne strávené dni ❤

    Blog de la Licorne * Instagram * We♥It

    OdpovědětVymazat
  4. Ta zmrzlina, hříbek, kávička, vínko a trocha coly nebo energeťáku nebo chybu. Hezky strávený volný čas. Až ti závidím.

    OdpovědětVymazat
  5. Tvoje fotky z dovolené vypadají suprově. Asi si pak někdy vezmu od tebe inspiraci, kam se v okolí podívat. :) Já si skoro vždycky odpočinu od internetu, když jedu do Klášterce, kde internet není a jenom někdy si kupuju data na den na mobilu. Kolikrát na to při návštěvách rodiny atd. stejnak není čas.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klidně, u vás v okolí snad ošklivé místo ani není. :3

      Vymazat
  6. Já jsem na blogu.cz patřila mezi ty šťastlivce, kteří neměli většinou s psaním článků problémy. Ale je pravda, že blogspot prostě žádné problémy nevykazuje. Stále se zabydluji, ale za boha nemůžu najít, kde upravit sekci komentářů. Chci, aby mi ladila ke zbytku stránky (místo bílého okénka) jako u tebe, ale nevím, kde to nastavit. Help? :)
    Jinak fotky z dovolené vypadají skvěle. Co se týče počasí, tak jsem také spokojená. Po obědě začnu vždy vysedávat na zahradě a jsem nejvíc spokojená. Akorát by to tam chtělo natáhnout kabel, abych mohla nerušeně blogovat. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To asi záleží na tom, jaký máš zvolený motiv. Já totiž ohledně komentářů neupravovala vůbec nic. ^^" Ale určitě to bude někde v přizpůsobení toho motivu.

      Vymazat
  7. Jeeee ty to tu máš krásné, to si ten přesun zvládla úžasně :-) moc se mi to tu líbí, i ten design máš nádherný :-) tak ještě mě to čeká..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! ^^ Ono to je v podstatě fakt jednoduché, když si člověk zažije, jak na to. Děsila jsem se toho, a teď si po tom týdnu tady říkám, proč jsem na Blogger nepřešla už dávno. :)

      Vymazat
  8. V Jizerkách jsem už byla několikrát a je tam fakt parádně. ^^ A musím říct, že letošní léto mi též celkem vyhovuje, co se teplot týče, je to prostě tak akorát. :D No až teďka na ty tropy... :D
    Ta lištička je moc cute, to je brož?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je tam krásně, pokud se člověku daří vyhýbat často fakt debilním kolistům. :'3 Tropy už by mohly jít zase tam, kam slunce nesvítí, ale příští týden už by snad mělo být trochu líp. Tak můžeme doufat. :D

      Ano, dřevěná brož, nemohla jsem ji tam nechat. :3

      Vymazat

Okomentovat

Moc mi tady nemaluj, napiš komentář a upaluj! 🎀

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas