Nana

Ve vlaku jedoucím do Tokya se setkaly dvě dívky se stejným jménem, ale naprosto odlišnými povahami, vzhledem i stylem. Nana Oosaki je zpěvačkou punkové kapely Black Stones a do Tokya se vydala, aby s kapelou prorazili mezi širší veřejnost. Nana Komatsu jede do Tokya za svým přítelem a kamarády, kteří tam studují výtvarné umění. Cesty obou dívek se opět setkají, když shání bydlení. Nakonec se, přesto, že se skoro neznají, rozhodnou bydlet spolu. Postupem času se z nich stanou dobré kamarádky. Ovšem rozdílnost jejich povah je až příliš velká. Hachi (nebo také Hachiko, tak Naně Komatsu začala říkat Nana, protože opravdu je jak poslušný pejsek) je snílek, který touží po milujícím manželovi, kopě dětí, domečku se zahrádkou a idylickém rodinném životě. Nana je pragmatičtější, jelikož život jí už ukázal svou stinnou stránku. Obě řeší problémy s láskou - Hachi se zamilovává jako na běžícím pásu, Nana, ač to nechce přiznat, neustále myslí na Rena, který jí a kapelu opustil a přidal se ke konkurenčním Trapnest, kde prorazil.

Jelikož se jedná především o hudební anime, u Nany jasně dominuje právě hudební složka. Najdete zde tvrdé pecky i romantické balady, oboje v úžasném provedení. Dalším plusem je kresba, která není pro anime tolik typická (pokud jste viděli Paradise Kiss, tak takhle vypadá i Nana, která je jen starším dílem). Co mi ale po několika dílech začalo silně lézt na nervy, byla právě Hachi, s tou svou naivitou. Naopak Nanu jsem si opravdu hodně oblíbila, je to pro mě jedna z nejlepších ženských hrdinek. Pokud máte rádi podobné typy anime, tak můžu Nanu jedině doporučit. ;)