Full Metal Panic!

Šestnáctiletá Kaname Chidori si žije poklidným středoškolským životem ... tedy, až do doby, kdy jí do života vtrhne nový student Sousuke Sagara a doslova jí převrátí celý dosavadní život naruby. Sousuke totiž není obyčejný spolužák, nýbrž seržant Mithrillu, supertajné organizace bojující proti světovému terorismu, z větší části soustředěné pod dosti dětinskou, ale schopnou velitelkou Telethou Testarossou na supermoderní ponorce Tuatha de Danaan, která brázdí oceány bez jakéhokoliv širšího vědění. Ale jak do toho vlastně zapadá Kaname? Patří totiž mezi jedince zvané "Whispered", v jejichž genech jsou schované informace o tajných datech, ale také slabinách obřích bojových robotů. Samozřejmě, že o tato data mají velký zájem právě teoristé, a proto je Sousuke vyslán společně s kolegy Mellisou Mao a Kurzem Webberem do Tokya, aby dělali Kaname ochranku. Kámen úrazu je v tom, že Sousuke je zkrátka voják každým coulem a nedokáže se chovat jako normální středoškolák. A Kaname není z faktu, že jí tenhle militantní nadšenec má dělat bodyguarda, zrovna dvakrát odvázaná. Dalo by se říct, že jí leze dost silně na nervy. Tedy, až do chvíle, kdy opravdu začne jít do tuhého.

Takhle nějak by se dala shrnout základní dějová linie první řady. Ačkoliv se spojení školního anime a mechy může zdát poněkud nestravitelné, opak je pravdou. Ty hlášky a celkové chování Sousukeho za to zkrátka stojí. I když, musím říct, že třetí řada s názvem FMP? Fumoffu! se mi líbila možná ještě více (druhou řadu Second Raid jsem neviděla, není ani tolik známá a od dost lidí jsem slyšela, že se jim zdála nejslabší), bylo tam na můj vkus více vtipných scén a méně robotího bitkaření, ale jak říkám, záleží jedině na vašem vkusu. :) Jediná věc, která mě ale opravdu štvala, byla právě velitelka Testarossa ... jsem zkrátka alergická na roztomilé upištěné holčičky. ^^" Každopádně bych vám ale doporučovala FMP zkusit, pokud vás zaujme, věřím, že se budete královsky bavit. ^^ A pokud ne, Sousuke vám nakope prdel stylem Fumo Fumo. :D


Komentáře

  1. Ja som videla všetky dostupné série tohto anime a musím povedať, že doteraz patrí medzi moje klasické srdcovky ♥ Darmo, čo chodilo na Animaxe či dokonca ešte na starom A+, tam som viac-menej už "reálne" ako otaku začínala. Tieto staršie anime teda budú mať v mojom ♥ vždy čestné miesto ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už je v týhle době viděla taky, a pořád mě nejvíc baví Fumoffu. :'3

      Vymazat

Okomentovat

Moc mi tady nemaluj, napiš komentář a upaluj! 🎀

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas