Dog Days

Když mě dnes ráno po probuzení přivítala mokrem vonící mlha (včera totiž konečně po dlouhé době alespoň trochu sprchlo, díkybohu za to), zcela automaticky mi v hlavě na pár vteřin zablikala kontrolka PODZIM. Ano, jsem si moc dobře vědoma toho, že je stále ještě červenec, ale už se to začíná lámat a ta pozdně červencová a raně srpnová rána už jsou něco jiného. Psí dny už zkrátka voní jinak než začátek léta.

I když je tu (a letos tedy obzvlášť) sucho takové, že i tráva na zahradě spíš připomíná seno (a do pítka se chodí ráchat sup maxi neboli sojka), balkonová džungle mi letos fakt dělá radost. Máky mi sice nějaká kurva vytrvale žere, takže nevím, jestli ty poslední poupata vydrží a vykvetou, ale levandule se má k světu, durman začíná krásně obrůstat a lichořeřišnice, která už prakticky kolem většiny zábradlí stačila udělat živý plot, má první květ. Takový ten krásně zářivě oranžový. Na to, že to byla taková už fakt obstarožní semínka, u kterých jsem si říkala, že budu ráda, když mi vzejde alespoň něco, mi fakt dělá radost. :'3 A to jsem ještě na němčině neočekávaně vyfasovala z pecky vypěstovaný keříček mandarinky a zamiokulkas (který byl přejmenován na zemní kulku, don't ask). Ale co, rostlin člověk nikdy nemůže mít dost. Rostliny jsou kamarádi. ♥

Lupina je tak trochu šmejd, co v přírodě vytlačuje všechno ostatní, ale když ona je tak pěkná

Komentáře

  1. Tuhle se mi zdál sen, kde jsem jedla burger a snažila se ho držet správně, jak se burgery maj, seděla jsem s tím na obrubníku u cesty a koukala, že soused má na zahradě u kůlničky na dříví dva obrovské durmany, které už (po vzoru těch tvých samozřejmě) kvetou jak blázni a volal na mě, jestli si chci natrhat!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ... to je hodně zajímavá kombinace. :D Těm mým asi ještě nějakou dobu potrvá, než pokvetou, jsou letos namnožené a když mi je sousedka dávala, už si na těch prvních listech stihl pochutnat nějakej slimejš (ten na balkon díkybohu nedoleze). Ale už roste spousta dalších a když vidím, jak ty sousedovic na dvoře vždycky rok co rok nádherně kvetou, myslím, že ty moje mají dost dobré genetické dispozice. :D

      Vymazat
  2. Tiež sa už neviem dočkať nového obdobia! Ja jednoducho leto nemôžem ani len cítiť, och .. Inak veľmi pekný nový dizajn ❤

    Blog de la Licorne * Instagram * We♥It

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Moc mi tady nemaluj, napiš komentář a upaluj! 🎀

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas