Love, Victor

Pokud vám něco říká film Love, Simon (případně knížky Simon vs. the Homo Sapiens Agenda nebo Leah on Offbeat), tak tenhle seriál se odehrává ve stejném universu a vlastně řeší obdobná témata, jako film i knížky. Nutno podotknout, že se jedná o velice milou a ňuňavou záležitost, na kterou člověka prostě baví koukat. :3 Jen si tedy nemůžu pomoct, ale závěr mi po těch deseti cca půlhodinových dílech vlastně vůbec jako závěr nepřišel a abych byla upřímná, připadala jsem si docela ochuzená, protože těch rozřešení bylo na můj vkus fakt málo. :‘D Nezbývá než doufat v další řadu, ve které se snad dočkám.

Komentáře

  1. Já bych na něj koukla nejradši znova, stejská se mi po Benjim. ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky nad tím docela přemýšlím že bych si pustila aspoň nějakej díl, bylo to moc krátký na to jak to bylo hezký. :D

      Vymazat
    2. Stačily by ještě tak dva další díly, a dalo by se to krásně uzavřít.

      Vymazat

Okomentovat

Moc mi tady nemaluj, napiš komentář a upaluj! 🎀

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas