See you later alligator

Je to trochu paradox, jak vám jedna jediná nejistota dokáže zničit téměř dva týdny života, které vám nikdo nevrátí. Nakonec se nic neděje, všechno je v pořádku, "jen" o tom až do dneška nikdo nebyl schopný podat informaci. Jenže nejistota a nevědomost je hrozná věc a říkejte mému o deset dní mladšímu já, aby nemyslelo na nejhorší možné scénáře, když mě tehdy ve vlaku do Prahy prakticky rozbrečely ty ze smutnějších písniček Within Temptation z MP3jky v uších. Abych to tedy shrnula, bílinský mamograf tvoří banda neprofesiálních neschopných hovádek. Tečka.

Nicméně, pokud si vzpomínáte na svíčkovou anabázi, tak po téměř roce a čtvrt (hlavně to neuspěchat, lol) tenhle nekonečný příběh došel ke konci, a to dokonce velmi zdárnému - nějakým mě záhadným způsobem (tipovala bych rituální oběť za úplňku) máme zpátky peníze, a to v plné výši. Upřímně jsem v to už ani nedoufala, takže o to víc jsem hepy. Díkybohu tedy i za to.


Tak zas brzy nashle.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas