Tma tříkrálová

Začátek ledna je vždycky takové šedivé období, když se sundá všechen ten vánoční třpyt a uklidí se do krabic, aby počkal na další rok. Na jednu stranu se mi s tím nikdy nechce loučit, ale na tu druhou vím, že v opačném případě by to zevšednělo a už by to nemělo takové kouzlo. Navíc, kolem těch Tří králů se v člověku vždycky něco zlomí, začne postupně sklízet jednotlivé kousky a řekne si, že už to prostě musí dolů. Že zase začínáme nanovo, s čistým štítem. A tak to má být.


Miluju tu lamičkovou deku a to, jak krásně pastelově s ní ty fotky vypadají :333

Ještě na konci roku jsem si tak trochu tematicky rozdělila čtivo na ten nadcházející. Teplomíři na únor, silné ženské hrdinky na březen a tak, chápete. No a tmavý leden jsem si rozhodla udělat mysteriózní. I proto jsem se prakticky hned vrhla na Trhlinu, kterou jsem si přivezla půjčenou od Hany. A musím říct, že co do atmosféry a celkového pocitu, takhle nepříjemně jsem se při čtení cítila snad jenom onehdy u Saecula a naposledy Zmizení Sáry Lindertové. Jen horko těžko se od toho člověk odtrhává a i když to vlastně není nějak úplně děsivé, spíš takové nepříjemně tísnivé, v několika určitých momentech (nechci spoilerovat, protože Lucka s Gabčou to teprve budou číst) mi fakt začal běhat mráz po zádech a začala jsem přemýšlet, co bych v takové chvíli udělala já (podělala bych se, přesně to bych udělala ^^"). Někdy v blízké době se chci podívat i na film, i když už předem předpokládám, že ten zážitek už nebude takový ... ale to nevadí. Horší by bylo vyspoilerovat si knížku filmem, alespoň pro mě. Pokud hledáte něco, co vás fakt pohltí, jděte do toho.

dej si pozor na les, ať tě nespolkne
dej si pozor na les, ať tě nespolkne hýkal,
hýkal a rudý vřes


Už jsem navrhovala Haně zařadit Hýkala do letního playlistu, na procházky v lese vysloveně ideální. Uvidíme, jak se na to po přečtení bude tvářit zbytek wiček. :D

Těžko uvěřit, že už je to týden, co jsem jela do Placaté země oslavit příchod nového roku a rozloučit se s tím starým. Hrozně to letí ... a zároveň to říká, že je nejvyšší čas najet zpátky na starý režim. Práce, němčina a tak. Ovšem letošní Tři králové kromě temnoty přinesli také první letošní sníh, takže ono to nakonec nebude až tak špatné. :3

Do jara je ještě daleko, tak si tu zimu užijme, jak jen to nejlíp dokážeme.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas