Cukrkandlově

Nevím, jestli to je tím, že je tohle období letos tak nějak 100% pozitivnější než vloni. Jisté ale je, že v něm mám takovou pastelovou náladu (těžko se to definuje, ale je to tak ... většinou u mě nastávala v období ke konci zimního zkouškového a začátkem letního semestru, což by i časově odpovídalo). A taky bych pořád něco nakupovala. Je to jenom čistě wiččí záležitost, nebo tu rozhazovačnou míváte začátkem roku taky? Tak nějak totiž začínám dávat dohromady narozeninové dárky už třeba i pro lidi, co je mají v listopadu. ^^" Ale na druhou stranu, aspoň se pak nebudu muset honit na poslední chvíli, a to se vyplatí, ne? Ne? :'D

Už se těším, až začnu pálit ty tutti fruitti fazolkové čajovky v barvě cukrové vaty, ty té náladě naprosto dokonale odpovídají.


Nicméně, pastelová nálada u mě v tomhle týdnu přerostla do stavu, kdy jsem si fakt připadala pouhopouhou skleničku vína od brutální vraždy. Není zkrátka nad to, když vy celé dny makáte jak to hovado (a že jako fakt fest), zatímco někdo tráví pět dní v posteli s rýmičkou a prakticky jenom spí. D:< Proto jsem si řekla, že se na to o víkendu můžu už taky víte co, a daly jsme si s Míšou sraz v Olympii, že se skočíme podívat do Sinsay a do Costy. V Sinsay jsem sehnala všechno, co jsem chtěla (až na pásek, protože oproti tamějším velikostem jsou snad i ty asijské superobří), v Costě jsem si pochutnala na nom nom Bienenstichkuchen a můj život je zase jednou kompletní, protože růžová čokoláda s názvem jak fancy děvka. Fakt je růžová a chutná trochu jako jahodový jogurt, ovocně, trochu nakysle a vůbec ne přeslazeně, takže za mě spokojenost obrovská. :3 Kromě toho mám konečně u sebe své další Good Omens (ale, v češtině jsem je ještě neměla a navíc jsou ilustrované, to prostě nešlo jinak) a na vánočním handmade ineffable husbands náramku se konečně vedle knížky houpe i hádek. ^^ (doufejme, že nemá chřipku)


Ale teď už mě omluvte, potřebuji si dostahovat novou Sabrinu, na druhý pokus, protože první pokus jaksi nešel přehrát s obrazem (ani u jednoho dílu, a samozřejmě, že jsem už měla stažené všechny :'D).

A pokud jste ještě neviděli druhou řadu Sex Education, věřte, že zcela nutně musíte. Je totiž asi tak ještě o 200% víc boží než první, která už byla skvělá. Jeden z nejgeniálnějších seriálů, které kdy spatřily světlo světa. ♥

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas