Loading 2020

Letošní rok nezačal nejlépe (ale tomu se po událostech poslední části toho loňského ani moc divit nejde) ... vlastně by se dalo říct, že začal dost hodně na Pikachu. Nicméně, i přes všechny ty ne zrovna hezké věci byl ten odcházející rok nakonec vlastně docela fajn, o čemž ostatně svědčí i má letošní instagramová devítka, krásně barevná. :3

I přes pár slabších měsíců byl tenhle rok pracovně celkem obstojný, prožila jsem fajnové dovolené, ať už v Německu nebo u nás, ale taky nepřeberné množství setkání se svým druhem, ať už oficiálních (PragoFFest, ples, Svět knihy, Animefest, svatba) nebo jen tak méně oficiálních, jedno nebo vícedenních, ve všech ročních obdobích. Přečetla jsem spoustu vlastních i nevlastních knížek, shlédla nějaká ta anime a seriály, mocně jsem si zaobsesovala nad (skvělými) Good Omens, do rodiny Popek mi přibyl Stýf a stala jsem se hrdou řasokoulí mamkou. Konečně jsem ochutnala dýňové latté. Vyřešila jsem divnostav (nebo spíš divnovztah?) s kdysi hodně blízkou osobou, a celkově mám teď konečně zase pocit, že mám kolem sebe lidi, o které se můžu opřít a spolehnout se na ně. I když jsou třeba roztroušení na různé nezávislé skupinky a nenachází se v mé úplně bezprostřední blízkosti. Důležité je, že jsou. ♥

A jelikož se zrovna v přítomnosti jedné frakce nacházím, dovolte mi alespoň takhle na dálku popřát vám, ať je ten nadcházející krásně symetrický přestupný rok úspěšný. Ať ho prožijete hlavně ve zdraví a v závislosti na tom, jaký byl váš rok 2019, ať je buď lepší nebo ještě lepší. Jak do něj vkročíte a jaký si ho uděláte, to už je na vás. Tak ať je plný hezkých vzpomínek a zážitků. :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas