Kavárensko-povalečský vánoční sraz

Letos výjimečně o něco později, než předchozí roky, a ještě o tom píšu až den poté, protože včera večer už jsem byla tak trochu mrtvá ... ale i takhle chlup před Vánoci to stálo za to. :3 Jen to počasí ...


I letos to bylo trochu adrenalinovější, i když z jiného důvodu. Dopoledne jsem totiž měla poslední letošní němčinu (ze které jsem si odnesla voňavou svíšišku a vánoční kaktus :3), ze které jsem mazala domů, prakticky si jenom přehodila věci do většího batohu a mazala na bus na nádraží (vím, že se v neděli měnil jízdní řád, ovšem kompletní zrušení zpáteční jízdenky a tím pádem 100% zvýšení ceny, když chci jet i zpátky, tak nějak nedokážu považovat za vylepšení, ať se snažím sebevíc -_-). Nicméně, v krásně voňavé (ach ty vzpomínky na podzimní ježdění do školy) padající mlze, ve které nebylo vidět prakticky nic, jsem v jednu dorazila do Ústí, ve Fóru úspěšně narazila na Míšu a zakotvily jsme u našeho oblíbeného stolečku v Costě, který byl jako zázrakem prázdný. No a vzhledem k tomu, že jsem si opět úspěšně připomněla, že ceny v Praze se nerovnají cenám v Ústí, skončila jsem u vánočního profiterolkového dortu a největšího irského latté, které mi z letošní vánoční nabídky (kromě čokolády, ta je skvělá vždycky) chutnalo snad nejvíc. *-* A koneckonců, byl to vlastně i můj oběd, tak co.


Směnily se knížky (klasika, přečtené za ještě nepřečtené) ... a pak se začalo ježit. Já letos svou krabičku pojala tak nějak neplánovaně multifandomově (nebo "neoficiální merch", chcete-li) a jsem velmi ráda, že měla úspěch, a sama jsem měla po loňských Stranger Xmas teplovánoce! :D Takže pokud se ptáte, proč letos nebudou Vánoce na sněhu, tady máte důvod. ♥


I když bylo počasí takové všelijaké, tak ve Fóru jely ve velkém koledy a vánoční songy, přímo před Costou se nacházely vánoční trhy včetně stromečku a po setmění, když všechno začalo svítit a venku se linula taková ta nezapomenutelná vůně kombinující trdelníky, svařák, klobásy a podobně, vánoční to bylo až až. :3 Dobře jsme se napily a najedly, probraly všechno možné, a celkově to bylo strašně příjemné odpoledne. A tak to má být. ♥

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas