Good Omens

Aby bylo jasno, tak na tohle jsem čekala od doby, kdy jsem přečetla knížku, tedy nějakých sedm let (a oba dva díly Anděla Páně byly sice uspokojující, ale nikoliv dostačující). A když jsem se po tom sáhodlouhém čekání (a dvoudenním stahování) konečně dočkala, mé pocity během sledování by se daly dokonale shrnout tímhle - IT'S SO FUCKING AMAZING!!! (omlouvám se, ale pořád mám tendenci při vyjadřování maximálního nadšení přecházet do angličtiny ^^") A ne, nemluví ze mě jen můj dlouho nepřiživovaný crush na Davida Tennanta (který se dočkal a je konečně ginger, btw), ono je to totiž boží boží BOŽÍ úplně celé, od začátku do konce - on takový Armageddon může být dost zapeklitá záležitost ... obzvlášť, když se vám povede někam neplánovaně zašantročit Antikrista. Nemá cenu zamlouvat, že soft angel boy (Michael Sheen is the softest boy ever and a gift to this world, to be exact) & precious snek bby jsou už od knížky jednou z lodí, pod jejíž vlajkou se plavím (if you know what I mean), a jsem nadšená, skutečně nefalšovaně nadšená a zběsile fangirlující, jako už dlouho ne - I laughed, I giggled a lot, I made pterodactyl screeches, I sweared a bit, I almost cried ... and it all was hella worth it. Teď si jenom říkám, kolik rewatchů bude ještě potřeba. Myslím, že dost. ♥♥♥

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas