Jiskřička v mrtvém zimním období aneb PragoFFest 2019 ... nebo spíš Kluběnkofest?

Ono to nebylo tak, že bych o PragoFFestu nevěděla ... jen se vždycky konal v době zimního zkouškového, kdy jsem měla trochu jiné starosti a priority. :'D Ale tak, povedlo se mi dostat alespoň na poslední ročník, a to se taky počítá! A koneckonců, je to vlastně můj první con, který není zaměřený výhradně na anime, spíš naopak. :)


Nevím, jestli za to mohla začínající chřipková epidemie, ale kromě toho, že vlak jel zcela nečekaně včas (a že jsem díky nějakému novému typu jízdenky ještě ušetřila přes stovku) jsem cestovala v prakticky prázdném vagonu, což se mi, obzvlášť do Prahy, snad ještě v životě nestalo. Na nádraží jsem srazila s Gabčou, Hanou a Luckou, které už na mě čekaly, v Tigeru jsem zjistila, že růžovou vesmírnou plátěnku už stejně nemají (fňuk), a nic tedy nebránilo tomu, abychom se prvním metrem vydaly směr Háje (aneb končiny, kde jsem já, vždy vystupující na Chodově, ještě nikdy nebyla).

Jen co jsme si chvilku po jedenácté všechny na recepci zaplatily klouzavé půldenní vstupné (což je podle mě skvělá věc, kterou bych osobně uvítala na více conech, pokud se člověk z nějakého důvodu nechce nebo nemůže na celý), už si nás vyzvedla ostřílená a zkušená návštěvnice Míša, která nám (jen co jsme si odložily bundy v šatně v 2. patře, skvělá rozcvička, jen tak mimochodem :D) dala prohlídku po celém areálu.

"Hele, Kredenc! Potřebujeme fotku s kuchyňskou skříňkou!"

"Oni byli ve Fantastických zvířatech fakt salámisti?"

Chvilku jsme poseděly v sekci BritConu (a vůbec to nebylo proto, že mi bylo řečeno, že tam byly zdarma muffiny, nééé ... ten, co se mi podařilo ukořistit, byl fakt výborný), prolezly jsme stánky (netřeba říkat, že největší úspěch měl stánek Potterfan) a asi na hodinu jsme zakufrovaly u jakési kvízové hry, na kterou nás Míša dotáhla, a kterou už nešlo po spuštění zrušit. :'D Jen mi tedy dost pil krev ten strašně přemoudřelý týpek, který měl potřebu to neustále komentovat - sorry, ale někomu je třeba populární hudba tak nějak u zadku. -_-

Když byl tomu utrpení konečně konec, v přízemí se mi podařilo narazit na Simču s Honzou a prohodit s nimi pár slov, a potom dokonce ještě na jednoho známého z magistra. Aneb je to docela zajímavá zkušenost, když na conu potkáváte vlastně výhradně lidi ze školy, ač už bývalé. :D

"Vidíš toho týpka v kostkovaným čepečku? Tak to je můj bývalej spolužák."

Zakoupila jsem si na decentní ochutnávku sakura matcha Pocky a Gabča s Míšou nakonec neodolaly a u Potterfan stánku vykoupily úžasně fluffy růžové kluběnky, které dokonce i vydávají zvuk a které jsem si na střídačku po zbytek conu víceméně přivlastňovala. ♥

Kluběnky s námi tedy putovaly do čajovny, kde jsme notnou chvíli poseděly se známými i neznámými lidmi nad jasmínovým čajem (a někteří i nějakým tím žvancem, v mém případě fakt dobrým jarním závitkem), řešilo se všechno možné i nemožné, a bylo to prostě fajn. :)


Lucka: "Já bych chtěla fotku s tím hezkým Predátorem."
Random cizí týpek v uniformě: "Pojď, půjdeme to zkusit!"

No a na závěr jsme se s Míšou vydaly na Potterovský kvíz, kde jsem si sice trochu připadala jako blbeček (a taky to na můj vkus bylo až moc dlouhé), ale jsem vysloveně hrdá na jednu správnou odpověď (ne jedinou, to zas ne!), kterou jsem vydedukovala jenom z toho, že jsem si řekla, že Harry by na to byl blbej dost. :DDD

Po čtvrté hodině jsme se s Míšou rozloučily, vyzvedly si bundy a vrácených 150,- ze vstupného (už jsem říkala, že mi tenhle systém přijde fakt super) a vydaly se zpátky na nádraží, odkud nejdřív odfrčela Gabča s Cheryl (její kluběnka už má totiž jméno :3), potom holky a nakonec já (a ještě jsem předtím stihla požrat Luckou doporučovanou pizzu z BioPointu, která byla jednak skvělá a jednak mnohem levnější než většina těch okolních junků kolem).

×××

Jelikož jsme jely skutečně na půl dne, program jsem tak nějak úplně neřešila, takže ho ani nijak nechci rozebírat (ačkoliv, co jsem koukala, tak rozhodně bylo z čeho vybírat), šlo mi především o to setkání s lidmi. I tak ale musím říct, že na mě PragoFFest působil velice příjemným dojmem, i co se týče prostor, kde jsem neměla permanentně pocit, že by mi někdo šlapal na hlavu. Spousta fakt pěkných cosplayů (ta třpytivá bílá vodní dáma z Aquamana *-*), rozkošných kuliček aneb robůtků z novějších SW, se kterými jste se mohli vyfotit, svíčky u stropu v Potterfan sekci, několik možností občerstvení, kde si vybral snad každý, a celkově přesně taková ta správná atmosféra, jaká by na conu měla být. :3

Bylo to prostě velice milé a vítané setkání se skvělými lidmi, a jsem velice ráda, že jsem měla možnost se ho zúčastnit. I to jedno odpoledne totiž nabilo pozitivní energií víc než dost. :>

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas