Hjůga, hydž a tak podobně

Hygge je totiž už pasé. Místo něj přišla Hjůga (pokud vám to taky připomíná plesnivou čarodějnici, tak nebudete moc daleko od pravdy). Debatováním na internetu se totiž dá dojít k velice překvapivým závěrům. :D


Kde jsou ty časy, kdy jsem otevírala editor a zběsile psala prakticky o každém prdu ... teď se mi ta slova spíš zadrhávají a nějak nechtějí ven. :'D Tedy, ne že bych nic nedělala, to spíš naopak, jen mi ty pracovní dny teď tak trochu splývají (a on už je dokonce únor a měsíc nového roku pryč, strašné, fakt strašné, jak to utíká). A ano, třeba se mi minulý víkend v rámci nutného naordinovaného volna (protože v pátek už jsem měla pocit, že moje mentální kapacita klesla do mínusu) podařilo přečíst Prokletou krev neboli upíry ve Versailles (marně přemýšlím, kolik jsem za život přečetla francouzských knížek, a kromě Kuličky mě napadá jedině sbírka básní Arthura Rimbauda ... a co si budeme povídat, francouzské YA se jen tak nevidí) a jakkoliv to bylo šílené a ubíhalo to takovým tempem, že jsem téměř nestíhala, četlo se to prakticky samo ... nebo třeba skutečnost, že v Kauflandu se v rámci amerických specialit objevily věci od Reese's, což mě fakt hodně překvapilo. Jen se mi to zkrátka nějak nepodařilo převést do souvislejšího textu.

Taky jsem si po neustávajícím čekání na to, až mi na naší prodejně naskladní Sherlocka, nakonec řekla, že nejsem žádná socka, která by si nemohla dovolit poštovné, a prostě si ho objednala. Pošta ho dnes k mé spokojenosti dokonce i na první pokus doručila, takže se na Bakerstreet Boys zase jednou fakt těším. ^^


No a jelikož už jsem dlouho nebyla na žádném conu (a obzvlášť ne takhle v zimě), zítra se s čarodějnicemi chystáme udělat si výlet a premiérově se vydat na PragoFFest, kde se bude vyskytovat dalších pár známých osůbek. Z toho, co jsem zatím viděla, to vypadá fakt dobře, tak jsem fakt zvědavá ... a můžu říct, že se vážně hodně těším, až mě samotnou ten hype a jeho intenzita překvapila. Myslím, že po tom loňském přichcíplém NatsuConu to bude docela fajn změna. :>

A taky by v nádražním Tigeru mohli mít tu boží růžovou vesmírnou plátěnku. Pak už by to fakt nemělo chybu.

P.S. Pokud budete mít pocit, že výpovědní hodnota tohoto článku je prakticky nulová, nebojte. Nejste sami.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas