Tak trochu knihomolský ústecký vánoční sraz

Vloni jsme s Míšou vánocovaly akorát, když chodil Mikuláš, a pokud mě paměť neklame, tak před dvěma lety na něj nějaká ta vánoční slezina vyšla taky. Tak aby byla taky jednou trochu změna, letos to vyšlo pro změnu na Barborku. :)


Letošní sraz byl taky trochu adrenalinovější. Jednak jsem poté, co jsem vlezla na nádraží, které bylo kompletně bez šťávy, myslela, že mě asi trefí, protože v poslední době mě vlaky nějak nemají rády (ale všechno díkybohu jelo tak, jak mělo, dokonce i fakt včas ... jen to počasí spíš připomínalo březen, takže jsem si ve svém sobím svetru připadala trošičku nepatřičně), a jednak je Míša aktuálně pohyblivá pouze na kolečkách, takže bylo třeba zahrát si trochu na asistenta, dojet vyzvednout, naložit do busu, vyložit z busu, nechat udělat bagetu (dobře, to se do toho tak úplně nepočítá, ale Bonviván nemá bezbariérový vstup, takže jsem byla vyslána) a tak. No, co vám budu povídat, fakt to není prdel a ruce mám vytahané ještě dneska, a to nejen z dárků. ^^"

Nicméně, někdy před půl třetí jsme úspěšně zakotvily v Costě a notně jsme si zadebužírovaly - v mém případě to bylo oříškovo čokoládové latté (jo, dala jsem si ho na místě v kelímku, protože jsem nutně potřebovala kelímek, nesuďte mě) a vánoční čokoládový dort, na který jsem koukala už vloni a pak mě mrzelo, že jsem si ho nedala. A fakt jsem ráda, že jsem to napravila, protože takhle nálož čokolády a ořechů byla přesně něco, co jsem v tu chvíli (a koneckonců i proto, že můj "oběd" tvořil akorát zbytek studených sobích nudlí) fakt potřebovala. :3


"Necháš mě natočit unboxing?"
"Klidně, já jsem stejně většinou pro každou chujovinu."

Abych osvětlila kontext, Míša se totiž letošní dárek rozhodla pojmout formou boxu, za kterou by se skutečně žádný knižní či fandomový box nemusel ani v nejmenším stydět ... a jak jsem se tak postupně na střídačku probírala jednotlivými vrstvami, bylo samozřejmě nezbytné tuto událost zdokumentovat na Instastories. :D Ale předpokládám, že dost z vás už to vidělo (a slyšelo, zase nepoznávám svůj hlas ^^") na tyrkysových knihách. :)

Úplně škoda tuhle nádheru ničit :'3


Jako první věc u mě přistála tahle naprosto úžasná handmade sklenička, z jejíhož obsahu lze stvořit domácí peprmintovou horkou čokoládu. *-*


No a z unboxingu boxu, jehož téma bych směle nazvala Dreaming of a Strange Xmas na mě vyskočila taková hromada naprosto úžasných věcí - nutno ještě podotknout, že jak Handmaidkovská plátěnka, tak ty tři velké knižní záložky, jsou vyrobené a tedy fakt origoš. :'3 Ani nevím, jestli jsem si to všechno fakt zasloužila, ale mám z toho fakt strašnou radost. ♥


A radost mám samozřejmě i z toho, že mnou darované dárky taky měly úspěch a udělaly radost. Jen si říkám, že na příští rok budu muset vymyslet něco, co by svou epičností odpovídalo nápadu s boxem ... alespoň mám nad čím přemýšlet. 8D

I když tedy počasí skutečně nevypadalo moc vánočně a cestou zpátky jsem jenom v kraťoučkém úseku mezi autobusovou zastávkou a domovem i přes deštník stačila zmoknout jak myš, protože tak nějak pršelo vodorovně, i když mi to přijde technicky nemožné, nálada a atmosféra byla vánoční víc než dost, a to je to, na čem záleží. :3

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas