Westworld

Tohle byl zase jednou seriál, který mě donutil zamyslet se nad tím, proč lidé robotům, když s nimi chtějí zacházet jako s kusem hovna (nebo ještě hůř), dávají lidské tváře ... a hned v závěsu nad tím, jestli jsme jakožto druh skutečně taková perverzní prasata, kterým ve výsledku stačí jenom kus flákoty, který můžou buď zabít nebo znásilnit. Chvíli mi trvalo, než jsem si zvykla na to zasazení do prostředí Divokého Západu, jednak proto, že westerny nejsou zrovna úplně něco, co bych vyhledávala, a jednak proto, že mi to k tomu celkově futuristickému námětu točícího se kolem androidů, kteří nevědí, že jsou androidi v uměle stvořeném světě, a toho, jestli i robot může získat vědomí a skutečně žít, úplně nesedělo, ovšem po shlédnutí první řady jsem skutečně vděčná Atheiře, že mě k němu přivedla, a doufám, že mi na halloweenském dýchánku poskytne i řadu druhou, protože jsem na ni skutečně hodně zvědavá.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas