To je slavnost piva, děti moje ... aneb Teplický pivní rynek 2018

Jednou z mnoha krásných věcí na (skoro)podzimu jsou i nejrůznější dočesné, vinobraní a podobně. U nás sice nemáme ani jedno, ani druhé, ale zato už potřetí na začátku září máme takzvaný pivní rynek neboli sraz malých a rodinných pivovarů, a tam si člověk propláchne ledviny jedna radost. (¬‿¬)

Jak jsem se zmiňovala, je to skutečně sraz malých a rodinných (a tedy ne tak profláklých) pivovarů z celé republiky, kdy každý ze zastoupených pivovarů má svůj stánek, kde točí několik druhů, můžete hlasovat o tom, který z pivovarů je podle vás nejlepší, večer se pak taky soutěží v pojídání knedlíků nebo pití mázů a tak, kromě pití si samozřejmě můžete dát i spoustu věcí k zakousnutí, a taky to celé doprovází různé hudební produkce.

Letošní ročník se opět konal na Zámeckém náměstí (které můžete znát ze všech těch článků týkajících se našich vánočních trhů), kde je to celé prostě hezčí a prostornější, a stejně jako vloni si člověk, pokud chtěl opravdu ochutnávat, mohl nechat natočit za symbolických deset korun do degustační skleničky (kterou máme už právě z loňska). A samozřejmě, pokud byl ve skupině více lidí, každý si mohl nechat natočit jiný druh a pak si dát vzájemně ochutnat (check). A můžu říct, že dneska jsem se opravdu činila, neboť jsem ochutnala výrobu pivovarů Raven (Plzeň), U Vacků (Chlumec nad Cidlinou), Purkmistr (Plzeň), Letiny (Letiny), Kocour (Varnsdorf), Krušnohor (Kraslice), Na Rychtě (Ústí nad Labem) a Kapitán (Děčín), mimo jiné, jelikož ráda zkusím něco nového (sama říkám, že jsem gurmán, ostatní tvrdí, že jsem prase), jsem měla pivo fíkové, jahodové (to bylo fakt slaďoučké) a brusinkové, a můžu říct, že jedno bylo lepší než druhé. :3

I počasí vyšlo nádherně, bylo skutečně krásně (i když na můj vkus až moc teplé) babí léto, a i hudební produkce, alespoň z toho, co jsem slyšela, se povedla na jedničku, Depeche Mode Revival byl excelentní a maminka se mi u něj vrátila do mládí. :D Bylo to zkrátka takové fakt moc fajnové odpoledne plné dobrého pití a jídla a doufám, že vzhledem k hojné účasti a zájmu se bude opakovat i příští rok. :)

Jak by pravil klasik - "To zas bude v álejích nablito."

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas