Disenchantment

Nebudu zastírat, že na takové Simpsonovy nebo Futuramu jsem si nikdy nějak zvlášť nepotrpěla ani je cíleně nesledovala. Ovšem animák o princezně Bean, která pije jak duha a celkově se moc jako princezna nechová, elfovi jménem Elfo, který utekl ze své cheerful and happy domoviny, aby poznal skutečný svět, a démonovi Lucim, který většinu času hulí a všichni ho mají za divnou mluvící sarkastickou kočku, který mi tím, jak si bere na paškál pohádkový středověk, tak moc připomíná Galavanta, jen je tedy animovaný a o něco méně se v něm zpívá? Oh, gimme! :D Ať si říká kdo chce co chce, mě tahle Dreamlandská banda se vším tím sarkastickým humorem bavila velmi (ačkoliv se mi tedy, obzvlášť po tom božím dílu s Jeníčkem a Mařenkou, tak úplně nepozdává ten rating PG-13 ... ale ok, není to na mě ^^") a rozhodně jsem zvědavá na další řadu.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas