Takunomi.

Dvacetiletá Michiru Amatsuki se akorát přestěhovala do Tokya, aby začala svou novou pracovní kariéru a tak trochu i úplně nový život, protože Tokyo je tak trochu svět sám pro sebe. Aby alespoň trochu ušetřila na bydlení, rozhodla se svůj nový život začít ve Stella Haruno House, což je čistě dámské společné bydlení bez ohledu na věk nebo povolání. A i když má Michiru ze začátku trochu strach, už při prvním setkání pozná, že s dalšími obyvatelkami, Kae Midorikawou, která plánuje svatby, Nao Kiriyamou, která prodává oblečení a její mladší sestrou, vysokoškolačkou Makoto, si určitě padnou do noty. Existují totiž minimálně dvě věci, které mají všechny čtyři společné - zálibu v dobrém jídle a především v dobrém pití. A s dobrým jídlem a pitím jde přece hned všechno lépe!

Pokud by bylo spolubydlení jenom o sdílení chutného žvance a pití samých dobrých věcí, hned bych do toho šla! :D (vážně, ty holky doma snad nedělají nic jiného, než že jenom chlastají! :D) Od Takunomi. jsem očekávala něco podobného, jako bylo Osake wa Fuufu ni Natte kara, a taky jsem se toho dočkala. ^^ Přiznám se, že snad každý víkend jsem při něm dostávala ohromnou chuť na něco k pití, protože každý díl se točil kolem nějakého konkrétního (a existujícího, i to Asahi, které jsem dostala k Vánocům, mi zahrnuli!) alkoholu a já jenom pokaždé utírala slinu. :'3 Byla to zkrátka přesně taková miloučká víkendová oddechovka (navíc v délce 12 minut na epizodu), v kterou jsem doufala, a která mi skutečně udělala radost a kterou můžu jedině doporučit. :>

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas