Candy Boy

Dvojčata Kanade a Yukino si vždycky byly velmi blízké. Teď společně nastoupily na střední školu, dokonce spolu sdílí i poněkud umrněný pokoj na koleji, a jejich největším snem je, aby mohly být spolu co nejdéle. Kanade má ovšem svou velmi nadšenou obdivovatelku, nebojím se říct až stalkerku, studentku z nižšího ročníku Sakuyu, která svého senpaie bezmezně miluje už nějakou dobu a rozhodně se s tím netají, spíš naopak. A je to právě tohle zjištění, které pomalu rozčeří vody a rozhoupe děvčata k tomu, aby si uvědomily a ujasnily, jakou podobu ten vztah a pouto mezi nimi vlastně má.

Pokud se ptáte, s jakým očekáváním jsem začala sledovat slice of life anime ze školního prostředí se zcela očividným vztahem mezi dvěma sestrami, odpověděla bych, že asi s žádným ... protože vlastně ani nevím, jak jsem na něj přišla. Zjevně na mě vyskočilo odněkud na MALu a řekla jsem si Why the hell not. A víte co, ono to asi žánrová očekávání (tedy hlavně slice of life, školní a shoujo ai) splňuje a spousta lidí z něj asi bude nadšená, ale mě osobně přišlo (kromě toho, že bych Sakuyu s chutí něčím přetáhla, jak moc otravná ta holka byla) i přes poměrně krátkou stopáž takové utahané, nemastné neslané. Ovšem vzhledem k tomu, že jsem od něj skutečně neměla absolutně žádná očekávání, mě to ani nijak výrazně nemrzí. ^^"

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas